Про життя міста чернігівці дізнаються з новин “Нового Чернігова”
Як повідомляэ monitor.cn.uaЧернігівські телеглядачі надають перевагу новинам міського телерадіоагенства “Новий Чернігів”, а за рейтингом передача “Факт” із грамотною версткою та оперативною інформацією про основні події в житті міста – серед лідерів у місцевому телепросторі.
Про це повідомила на розширеній нараді у міського голови генеральний директор комунального підприємства “Телерадіоагенство “Новий Чернігів” міської ради Ольга Капустян.
Вона нагадала, що 24 грудня минулого року ТРА “Новий Чернігів” відзначило своє 20-річчя, підготувавши цикл телепередач із архівних матеріалів. “Наш телевізійний архів – це вже історія та архів нашого міста”, – зазначила О. Капустян. Вона закликала усіх, хто має інформацію про джерела чернігівської кінохроніки, повідомити такі дані на міське телебачення для професійного переформатування та збереження для наступних поколінь.
За словами керівника телерадіоагенства, у сучасного глядача популярним залишається формат ток-шоу. Це “МедіаКратія”, “За! Проти! Утримуюсь!”, “ПолітикУМ”. Серед найрейтинговіших і просвітницький проект “Невідомий Чернігів”, який щоразу відкриває щось дивовижне і унікальне з історії міста, його вулиць і окремих будинків. Свою постійну аудиторію мають програми “Мер і місто”, “Чемпіон”, “Культур-ревю”, “Срібна гривня”, “Гаманець”, “Ескулап”, дитячі “Потягуськи” й “Мульти-Бульки” та інші. Активно практикує телекомпанія малобюджетні проекти “Актуально”, “Із перших вуст”, “Своє цікавіше”, “Влучно”, “Моя думка”.
Як підкреслила О. Капустян, особливу увагу комунальне телебачення приділяє висвітленню діяльності міської ради. Так, і глядачі, і самі депутати позитивно оцінюють проект “Партія з депутатом”, де в прямому ефірі відбувається спілкування з депутатом не лише як із представником місцевого політикуму, а й особистістю. Крім того, оперативно виходять в ефір усі офіційні новини.
Розповідаючи про діяльність колективу, генеральний директор висловила думку, що міське телебачення виконує важливу соціальну місію. Це і значний обсяг робіт із виготовлення соціальної реклами (повідомлення, оголошення, попередження і т.д.), це й підготовка циклів соціальних сюжетів, серед останніх із них – про постраждалих від вибуху в будинку.
Також телекомпанія здійснює повний інформаційний супровід усіх загальноміських заходів від анонсу до репортажу чи окремої програми.
Гарним подарунком місту і серйозним здобутком колективу телерадіоагенства стала творча робота – фільм про Чернігів. 28-хвилинний відеофільм озвучено чотирма мовами (українською, російською, англійською та німецькою), є окремий файл зі слайд-шоу, фото для якого надав фотохудожник Микола Турчин. У завершеному поліграфічному сувенірному вигляді фільм про місто сприятиме його просуванню в туристичній сфері, сподобається гостям і жителям обласного центру.
До речі, міське телебачення вже років сім дивиться майже вся Чернігівська область – 85% її території.
Про це повідомила на розширеній нараді у міського голови генеральний директор комунального підприємства “Телерадіоагенство “Новий Чернігів” міської ради Ольга Капустян.
Вона нагадала, що 24 грудня минулого року ТРА “Новий Чернігів” відзначило своє 20-річчя, підготувавши цикл телепередач із архівних матеріалів. “Наш телевізійний архів – це вже історія та архів нашого міста”, – зазначила О. Капустян. Вона закликала усіх, хто має інформацію про джерела чернігівської кінохроніки, повідомити такі дані на міське телебачення для професійного переформатування та збереження для наступних поколінь.
За словами керівника телерадіоагенства, у сучасного глядача популярним залишається формат ток-шоу. Це “МедіаКратія”, “За! Проти! Утримуюсь!”, “ПолітикУМ”. Серед найрейтинговіших і просвітницький проект “Невідомий Чернігів”, який щоразу відкриває щось дивовижне і унікальне з історії міста, його вулиць і окремих будинків. Свою постійну аудиторію мають програми “Мер і місто”, “Чемпіон”, “Культур-ревю”, “Срібна гривня”, “Гаманець”, “Ескулап”, дитячі “Потягуськи” й “Мульти-Бульки” та інші. Активно практикує телекомпанія малобюджетні проекти “Актуально”, “Із перших вуст”, “Своє цікавіше”, “Влучно”, “Моя думка”.
Як підкреслила О. Капустян, особливу увагу комунальне телебачення приділяє висвітленню діяльності міської ради. Так, і глядачі, і самі депутати позитивно оцінюють проект “Партія з депутатом”, де в прямому ефірі відбувається спілкування з депутатом не лише як із представником місцевого політикуму, а й особистістю. Крім того, оперативно виходять в ефір усі офіційні новини.
Розповідаючи про діяльність колективу, генеральний директор висловила думку, що міське телебачення виконує важливу соціальну місію. Це і значний обсяг робіт із виготовлення соціальної реклами (повідомлення, оголошення, попередження і т.д.), це й підготовка циклів соціальних сюжетів, серед останніх із них – про постраждалих від вибуху в будинку.
Також телекомпанія здійснює повний інформаційний супровід усіх загальноміських заходів від анонсу до репортажу чи окремої програми.
Гарним подарунком місту і серйозним здобутком колективу телерадіоагенства стала творча робота – фільм про Чернігів. 28-хвилинний відеофільм озвучено чотирма мовами (українською, російською, англійською та німецькою), є окремий файл зі слайд-шоу, фото для якого надав фотохудожник Микола Турчин. У завершеному поліграфічному сувенірному вигляді фільм про місто сприятиме його просуванню в туристичній сфері, сподобається гостям і жителям обласного центру.
До речі, міське телебачення вже років сім дивиться майже вся Чернігівська область – 85% її території.