Як відрізнити битий автомобіль від небитого?
Зважившись придбати уживане авто, потрібно все ретельно перевірити. Даний матеріал підкаже Вам, на що потрібно звернути увагу при виборі авто, як зрозуміти, чи була машина бита і наскільки вона постраждала.
Запам'ятайте, що поспіх в купівлі вживаного автомобіля може тільки зашкодити.
Як відрізнити битий автомобіль від небитого при огляді двигуна і трансмісії
Відкривши капот, відразу ж огляньте двигатель на предмет підтікання масла і антифризу. Якщо бракує знань, то відрізнити нешкідливу проточність масла з підклапанної кришки від течі з-під головки блоку циліндрів не складе труднощів. Наступний крок - перевірка стану масла та охолоджуючої рідини. Якщо в моторному маслі спостерігаються сліди спіненої жовтуватою емульсії, а в антифризі - маслянистих плям, то можна закривати.
Також не полінуйтеся відкрити маслозаливну пробку. Чорна смола під нею говорить про те, що в двигун заливали найдешевшу «мінералку» або господар машини нарвався на контрафакт і намагається продати аби як відновлену машину. В обох випадках спроба залити якісне масло може закінчитися капремонтом двигуна - відкладення запросто можуть привести до масляного голодування.
Що стосується трансмісії, то у передньо повнопривідних автомобилей потрібно оглянути гумові пильовики Шрусов (шарнірів рівних кутових швидкостей). Якщо вони в тріщинах або, того гірше, порвані, то приводи в недалекому майбутньому зажадають заміни. Якщо Шруси вже несправні, при поворотах на малій швидкості вони виробляють характерний хрускіт.
Якщо в автомобілі ви не змогли знайти нічого кримінального, то його можна сміливо везти в сервіс для продовження огляду професійними механіками. Такий підхід до справи допоможе заощадити чимало часу і грошей. Тільки перед тим, як відправитися в сервіс, не забудьте звірити номери на кузові і двигуні з тими, що вказані в документах.
Як відрізнити битий автомобіль від небитого по салону
У салоні краще підняти килимки і оглянути підлогу. Свіжий антикор або мастика на кузові не нової машини - привід насторожитися.
Якщо ж під килимками даний болото, то це вказує на проржавіле днище.
Оглянувши підлогу, погляньте на крісла. Розхитані та утрамбовані сидіння, а також стерті до дірок накладки на педалях говорять про інтенсивної експлуатації автомобіля і його немалого пробігу. Якщо і з цим все нормально, то потрібно перевірити на предмет працездатності все, що можна включити і відкрити. Який сенс, наприклад, вибирати авто з кондиціонером, якщо кліматична установка не працює? Тим більше що механіки при огляді машини звернуть увагу тільки на основні вузли і агрегати. Все інше доведеться перевірити самому.
Як відрізнити битий автомобіль від небитого при огляді шасі
Забракувати автомобиль під час огляду шасі можна тільки через наявність явного криміналу. Наприклад, якщо видно сліди ремонту кузова або погнуті важелі підвіски. Останнє - спосіб привести в норму кути установки коліс після серйозної аварії. У випадку, коли ви заздалегідь визначилися з моделлю автомобіля, не полінуйтеся виміряти відстань між центрами стійок передньої підвіски завідомо у не битій машини.
Якщо ця відстань відрізняється на 5 і більше міліметрів, значить, геометрія його кузова була порушена після сильного удару. Ще одна ознака битої машини - нерівномірний знос протектора шин..
Також обов'язковими для огляду елементами є рульова рейка і насос гідро підсилювача керма на предмет течі. Це недешеві вузли, ремонт яких у разіне справності сильно вдарить по гаманцю.
Будьте пильні і приємної покупки!:)
Запам'ятайте, що поспіх в купівлі вживаного автомобіля може тільки зашкодити.
Як відрізнити битий автомобіль від небитого при огляді двигуна і трансмісії
Відкривши капот, відразу ж огляньте двигатель на предмет підтікання масла і антифризу. Якщо бракує знань, то відрізнити нешкідливу проточність масла з підклапанної кришки від течі з-під головки блоку циліндрів не складе труднощів. Наступний крок - перевірка стану масла та охолоджуючої рідини. Якщо в моторному маслі спостерігаються сліди спіненої жовтуватою емульсії, а в антифризі - маслянистих плям, то можна закривати.
Також не полінуйтеся відкрити маслозаливну пробку. Чорна смола під нею говорить про те, що в двигун заливали найдешевшу «мінералку» або господар машини нарвався на контрафакт і намагається продати аби як відновлену машину. В обох випадках спроба залити якісне масло може закінчитися капремонтом двигуна - відкладення запросто можуть привести до масляного голодування.
Що стосується трансмісії, то у передньо повнопривідних автомобилей потрібно оглянути гумові пильовики Шрусов (шарнірів рівних кутових швидкостей). Якщо вони в тріщинах або, того гірше, порвані, то приводи в недалекому майбутньому зажадають заміни. Якщо Шруси вже несправні, при поворотах на малій швидкості вони виробляють характерний хрускіт.
Якщо в автомобілі ви не змогли знайти нічого кримінального, то його можна сміливо везти в сервіс для продовження огляду професійними механіками. Такий підхід до справи допоможе заощадити чимало часу і грошей. Тільки перед тим, як відправитися в сервіс, не забудьте звірити номери на кузові і двигуні з тими, що вказані в документах.
Як відрізнити битий автомобіль від небитого по салону
У салоні краще підняти килимки і оглянути підлогу. Свіжий антикор або мастика на кузові не нової машини - привід насторожитися.
Якщо ж під килимками даний болото, то це вказує на проржавіле днище.
Оглянувши підлогу, погляньте на крісла. Розхитані та утрамбовані сидіння, а також стерті до дірок накладки на педалях говорять про інтенсивної експлуатації автомобіля і його немалого пробігу. Якщо і з цим все нормально, то потрібно перевірити на предмет працездатності все, що можна включити і відкрити. Який сенс, наприклад, вибирати авто з кондиціонером, якщо кліматична установка не працює? Тим більше що механіки при огляді машини звернуть увагу тільки на основні вузли і агрегати. Все інше доведеться перевірити самому.
Як відрізнити битий автомобіль від небитого при огляді шасі
Забракувати автомобиль під час огляду шасі можна тільки через наявність явного криміналу. Наприклад, якщо видно сліди ремонту кузова або погнуті важелі підвіски. Останнє - спосіб привести в норму кути установки коліс після серйозної аварії. У випадку, коли ви заздалегідь визначилися з моделлю автомобіля, не полінуйтеся виміряти відстань між центрами стійок передньої підвіски завідомо у не битій машини.
Якщо ця відстань відрізняється на 5 і більше міліметрів, значить, геометрія його кузова була порушена після сильного удару. Ще одна ознака битої машини - нерівномірний знос протектора шин..
Також обов'язковими для огляду елементами є рульова рейка і насос гідро підсилювача керма на предмет течі. Це недешеві вузли, ремонт яких у разіне справності сильно вдарить по гаманцю.
Будьте пильні і приємної покупки!:)