Ляшко – Голиця: протистояння в 208 окрузі стає все бруднішим
За останні тижні агітація по Бахмацькому округу велася доволі мляво, схоже, виборчі штаби політичних партій намагаються «підтягти» організаційну роботу, вирішити проблеми з «кадровим» забезпеченням та фінансуванням (зокрема це стосується штабу об’єднаної опозиції «Батьківщина», Народної партії).
Повідомляють довготермінові спостерігачі ЧОЦ «Ініціатива»
Проте в Бахмацькому районі поширюється газета об’єднаної опозиції «За Батьківщину», де висвітлюється Програма зазначеної політичної сили, так звані «сім першочергових завдань».
Включилися в виборчу агітацію і «ударівці». В Бахмачі з’явився бігборд цієї політичної сили з зображенням кулака, який розбиває стіну і написом «Настав час».
Зявилися агітаційні матеріали і кандидатів-мажоритарників, зокрема Григорія Данька (його візитівка, календарик із короткою біографією та гаслом "Мета мого життя – допомагати людям"). Як саме Григорій Володимирович планує допомагати людям поки що не відомо…
Активну агітацію продовжує проводити Михайло Голиця. В Бахмачі можна побачити плакати з зображенням М. Голиці і його привітанням з Днем міста і запрошенням на святковий концерт (який до речі він і профінансував). На центральній вулиці міста вивішений подібний бігборд з привітаннями М. Голиці з Днем міста. Крім того, агітатори Голиці «пішли в народ» - агітаційні матеріали кандидата розносять по домівках, вручають особисто в руки людям. Все це суворо контролюється, оскільки агітатори беруть номери телефонів людей для того, щоб можна було перевірити, чи дійшли агітки до потенційних виборців. Зокрема поширюється «Маніфест Комітету розвитку Полісся» (невелика брошура), в якій основний акцент робиться на те, що Комітет розвитку Полісся – дієва громадська організація, яка працює задля процвітання Чернігівщини та її людей, організація, яка надає дієву допомогу освітянським і медичним закладам, організовує свята і спортивні заходи. Виборців переконують, що, цитую: « Але тільки разом із вами ми не лише зможемо вирішувати окремі завдання, але й змінити ситуацію в країні вцілому. Тільки разом ми здатні впливати на владу аби вона почала дбати про людей».
Також на славу постаралися іміджмейкери М. Голиці з висвітленням його біографії. Видана брошура під назвою «Михайло Голиця – вірний син Чернігівщини». Тут же на останній сторінці вміщено завдання «Комітету розвитку Полісся»: боротьба з безробіттям та створення нових робочих місць, покращення житлових умов в рамках програм «Доступне житло», "Власний дім", покращення стану доріг регіону, вирішення проблеми якості питної води та водовідведення, покращення медичного обслуговування та оздоровлення населення; популяризація здорового способу життя, зокрема, залучення молоді до масових занять спортом; створення умов для всебічного розвитку молоді на малій батьківщині; розвиток у регіоні історичного та екологічного туризму;відродження історичної слави Чернігівщини. Зазначені агітаційні матеріали вийшли без зазначення тиражу, видавництва. Також зявився другий випуск газети «Наше Полісся», яку видає Комітет розвитку Полісся.
Ще більше загострюється ситуація навколо ще одного (найбільш скандального) кандидата по 208 виборчому округу – О. Ляшка. Раніше вже повідомлялося, що на Дні міста в Ляшка полетіли помідори і яйця. Але цим все не закінчилося. В цей же день з’явилася інформаційна листівка «За Чернігів» з красномовним заголовком : "О.Ляшко: «В рот брав»", в якій було надруковано стенограму скандально відомого допиту О. Ляшка. Не встигли ще влягтися пристрасті і тут же з’являється ще одна листівка, надрукована, нібито, Радикальною партією О.Ляшка, де останній зізнається, що він «гей», його дружина – насправді не його дружина, а «куплена» ним за гроші дівка, яку він «купив» виконувати роль своєї жінки і т.д.
Повідомляють довготермінові спостерігачі ЧОЦ «Ініціатива»
Проте в Бахмацькому районі поширюється газета об’єднаної опозиції «За Батьківщину», де висвітлюється Програма зазначеної політичної сили, так звані «сім першочергових завдань».
Включилися в виборчу агітацію і «ударівці». В Бахмачі з’явився бігборд цієї політичної сили з зображенням кулака, який розбиває стіну і написом «Настав час».
Зявилися агітаційні матеріали і кандидатів-мажоритарників, зокрема Григорія Данька (його візитівка, календарик із короткою біографією та гаслом "Мета мого життя – допомагати людям"). Як саме Григорій Володимирович планує допомагати людям поки що не відомо…
Активну агітацію продовжує проводити Михайло Голиця. В Бахмачі можна побачити плакати з зображенням М. Голиці і його привітанням з Днем міста і запрошенням на святковий концерт (який до речі він і профінансував). На центральній вулиці міста вивішений подібний бігборд з привітаннями М. Голиці з Днем міста. Крім того, агітатори Голиці «пішли в народ» - агітаційні матеріали кандидата розносять по домівках, вручають особисто в руки людям. Все це суворо контролюється, оскільки агітатори беруть номери телефонів людей для того, щоб можна було перевірити, чи дійшли агітки до потенційних виборців. Зокрема поширюється «Маніфест Комітету розвитку Полісся» (невелика брошура), в якій основний акцент робиться на те, що Комітет розвитку Полісся – дієва громадська організація, яка працює задля процвітання Чернігівщини та її людей, організація, яка надає дієву допомогу освітянським і медичним закладам, організовує свята і спортивні заходи. Виборців переконують, що, цитую: « Але тільки разом із вами ми не лише зможемо вирішувати окремі завдання, але й змінити ситуацію в країні вцілому. Тільки разом ми здатні впливати на владу аби вона почала дбати про людей».
Також на славу постаралися іміджмейкери М. Голиці з висвітленням його біографії. Видана брошура під назвою «Михайло Голиця – вірний син Чернігівщини». Тут же на останній сторінці вміщено завдання «Комітету розвитку Полісся»: боротьба з безробіттям та створення нових робочих місць, покращення житлових умов в рамках програм «Доступне житло», "Власний дім", покращення стану доріг регіону, вирішення проблеми якості питної води та водовідведення, покращення медичного обслуговування та оздоровлення населення; популяризація здорового способу життя, зокрема, залучення молоді до масових занять спортом; створення умов для всебічного розвитку молоді на малій батьківщині; розвиток у регіоні історичного та екологічного туризму;відродження історичної слави Чернігівщини. Зазначені агітаційні матеріали вийшли без зазначення тиражу, видавництва. Також зявився другий випуск газети «Наше Полісся», яку видає Комітет розвитку Полісся.
Ще більше загострюється ситуація навколо ще одного (найбільш скандального) кандидата по 208 виборчому округу – О. Ляшка. Раніше вже повідомлялося, що на Дні міста в Ляшка полетіли помідори і яйця. Але цим все не закінчилося. В цей же день з’явилася інформаційна листівка «За Чернігів» з красномовним заголовком : "О.Ляшко: «В рот брав»", в якій було надруковано стенограму скандально відомого допиту О. Ляшка. Не встигли ще влягтися пристрасті і тут же з’являється ще одна листівка, надрукована, нібито, Радикальною партією О.Ляшка, де останній зізнається, що він «гей», його дружина – насправді не його дружина, а «куплена» ним за гроші дівка, яку він «купив» виконувати роль своєї жінки і т.д.