На запуск Windows 8 компанія Microsoft виділила 1,5 мільярда доларів
Сама лише корпорація Microsoft виділила півтора мільярда доларів на рекламу нової операційної системи Windows 8.
Окрім Microsoft, рекламну кампанію готують також Apple та Samsung. Загалом в рекламу нової продукції три компанії вкладуть приблизно 5 мільярдів доларів, пише видання "Гардіан".
"Розмах, з яким Microsoft готується до рекламної кампанії, нітрохи не поступається підготовці до президентських виборів", - зазначив аналітик Роберт Ендерле.
"1,5 мільярда на рекламу Windows 8? Звучить приголомшливо, проте при конкуренції на ринку реклами з такими корпораціями, як Apple та Samsung, ця сума цілком себе виправдовує", - заявив фахівець аналітичного центру Enders Analysis Бенедикт Еванс.
До слова, почались попередні замовлення на Windows 8.
Окрім Microsoft, рекламну кампанію готують також Apple та Samsung. Загалом в рекламу нової продукції три компанії вкладуть приблизно 5 мільярдів доларів, пише видання "Гардіан".
"Розмах, з яким Microsoft готується до рекламної кампанії, нітрохи не поступається підготовці до президентських виборів", - зазначив аналітик Роберт Ендерле.
"1,5 мільярда на рекламу Windows 8? Звучить приголомшливо, проте при конкуренції на ринку реклами з такими корпораціями, як Apple та Samsung, ця сума цілком себе виправдовує", - заявив фахівець аналітичного центру Enders Analysis Бенедикт Еванс.
До слова, почались попередні замовлення на Windows 8.