Apple вкрали слоган у Церкви Сатани
Давним-давно, коли Стів Джобс повернувся в компанію Apple, щоб врятувати її, одним із інструментів порятунку була масштабна рекламна кампанія.
Це був кінець дев'яностих, світ практично повністю поневолений компанією Microsoft і комп'ютерами типу PC. Компанію Apple всі давно скинули з рахунків, їх комп'ютерами користувалася тільки жменя олдскульних типографських робітників і жменька пов'язаних з їхніми виробничими процесами графічних дизайнерів. У цьому однополярному світі однакових брудно-білих комп'ютерів, покритих офісним нагаром, Стів Джобс запустив лінійку веселеньких кольорових моноблоків. Яскраві позитивні комп'ютери, що поступалися пісішним сучасникам у всіх параметрах, продавалися за завищеними цінникам тільки через зовнішній вигляд. А також через рекламну кампанію під слоганом "Think Different". Це був успіх. Слоган став тотемом мак-спільноти на довгі роки.
Але була й інша сторона.
У нас мало хто знає, але Apple не придумала цей слоган. У Apple був через цей слоган легкий конфуз, який міг би коштувати їй величезних репутаційних витрат.
Справа в тому, що слоган "Мисліть інакше" давним-давно використовувався зовсім іншою американською організацією, а саме Церквою Сатани.
Це був кінець дев'яностих, світ практично повністю поневолений компанією Microsoft і комп'ютерами типу PC. Компанію Apple всі давно скинули з рахунків, їх комп'ютерами користувалася тільки жменя олдскульних типографських робітників і жменька пов'язаних з їхніми виробничими процесами графічних дизайнерів. У цьому однополярному світі однакових брудно-білих комп'ютерів, покритих офісним нагаром, Стів Джобс запустив лінійку веселеньких кольорових моноблоків. Яскраві позитивні комп'ютери, що поступалися пісішним сучасникам у всіх параметрах, продавалися за завищеними цінникам тільки через зовнішній вигляд. А також через рекламну кампанію під слоганом "Think Different". Це був успіх. Слоган став тотемом мак-спільноти на довгі роки.
Але була й інша сторона.
У нас мало хто знає, але Apple не придумала цей слоган. У Apple був через цей слоган легкий конфуз, який міг би коштувати їй величезних репутаційних витрат.
Справа в тому, що слоган "Мисліть інакше" давним-давно використовувався зовсім іншою американською організацією, а саме Церквою Сатани.