Чистий прибуток Facebook впав на 12%
Найбільша у світі соціальна мережа Facebook представила останній перед виходом на IPO квартальний звіт. За перший квартал цього року виручка компанії склала 1,06 мільярда доларів. Відтак, вона збільшилась на 45% порівняно із минулим роком.
Кількість користувачів збільшилась на 41%, порівнюючи з минулим роком, — до 526 мільйонів людей. 500 мільйонів — мобільні користувачі.
Чистий прибуток компанії впав на 12% — до 205 мільйонів доларів. У компанії збільшились витрати на оренду нових дата-центрів.
Через збільшених витрат основні показники Facebook в порівнянні з останнім кварталом 2012 року виглядають менш привабливо: дані показують падіння виручки на 6,5%, чистий прибуток знизився на 32%. У Facebook це пояснюють сезонним стрибком замовлень на розміщення реклами в кінці року.
Кількість користувачів збільшилась на 41%, порівнюючи з минулим роком, — до 526 мільйонів людей. 500 мільйонів — мобільні користувачі.
Чистий прибуток компанії впав на 12% — до 205 мільйонів доларів. У компанії збільшились витрати на оренду нових дата-центрів.
Через збільшених витрат основні показники Facebook в порівнянні з останнім кварталом 2012 року виглядають менш привабливо: дані показують падіння виручки на 6,5%, чистий прибуток знизився на 32%. У Facebook це пояснюють сезонним стрибком замовлень на розміщення реклами в кінці року.