Антон Кучухідзе: КРАІЛ продовжує боротися за впровадження системи онлайн-моніторингу
Реформа з легалізації гемблінгу в Україні почалася кілька років тому і вже приносить свої результати. Але робота ще триває, адже законодавча база в сфері азартних ігор все ще потребує суттєвих змін.
Одним із актуальних питань є впровадження в індустрію державної системи, що буде здійснювати онлайн-моніторинг. Разом з законопроєктом 2713-д, ухвалення цього рішення є надзвичайно важливим для створення прозорих, зрозумілих та чітких правил роботи українського гемблінгу. І не лише для самих операторів, але й для гравців. Відвідувачі онлайн-казино, поповнюючи депозит чи роблячи ставки на футбол, також хочуть знати, куди і як казино витрачає отриманий прибуток.
Процес легалізації індустрії азартних ігор в Україні все ще триває. Незважаючи на значні успіхи, яких вже вдалося досягнути, деякі питання потребують уваги. КРАІЛ активно видає ліцензії та перевіряє роботу операторів, компанії сплачують чималі податки до держбюджету, допомагають країні вистояти в часи війни, все рідше демонструється нелегальна реклама, бізнес стає більш соціально відповідальним.
Але КРАІЛ наголошує на тому, що досі не введено ДСОМ, яка на сьогодні має велике значення як для розвитку, так і для можливості вистояти легальному гемблінгу. Оновлений законопроєкт 2713-д вміщує пункт про те, що в разі неможливості запровадити систему моніторингу до квітня 2023 року сфера азартних ігор сплачуватиме додатково 10% податків.
Це означає, що, крім всіх базових платежів, оператори мають відраховувати ще десяту частину прибутку. Якщо згадати, що в Україні встановлені одні з найвищих ліцензійних платежів серед країн Європи, зрозуміло, що такий тягар для гемблінгу, який працює згідно чинного законодавства, буде надважким. Знизить це і ефективність ряду заходів, направлених на викорінення з ринку тих, хто порушує правила та норми – боротьба з нелегалами знову загальмується.
КРАІЛ робить все, аби змусити владу запровадити ДСОМ. Для цього вже розроблені технічні рішення, про що нещодавно заявив голова комісії Іван Рудий. Робоча версія програми готова і лишилось тільки доопрацювати деякі технічні моменти, аби почати тестування формату, при якому держава буде виступати в якості організатора азартних ігор.
Намагаються привернути увагу і до питання про необхідність в голосуванні за законопроєкт 2713-д, головною метою якого є впорядкування та систематизація податкової системи в сфері гемблінгу. Індустрія азартних ігор дає роботу тисячам людей, приносить щорічно мільярди країні, якій і так не просто в часи війни. І навантажувати сектор, який навіть у складних умовах намагається працювати легально, було б неправильним рішенням.
Одним із актуальних питань є впровадження в індустрію державної системи, що буде здійснювати онлайн-моніторинг. Разом з законопроєктом 2713-д, ухвалення цього рішення є надзвичайно важливим для створення прозорих, зрозумілих та чітких правил роботи українського гемблінгу. І не лише для самих операторів, але й для гравців. Відвідувачі онлайн-казино, поповнюючи депозит чи роблячи ставки на футбол, також хочуть знати, куди і як казино витрачає отриманий прибуток.
Чому так важливо запровадити ДСОМ
Процес легалізації індустрії азартних ігор в Україні все ще триває. Незважаючи на значні успіхи, яких вже вдалося досягнути, деякі питання потребують уваги. КРАІЛ активно видає ліцензії та перевіряє роботу операторів, компанії сплачують чималі податки до держбюджету, допомагають країні вистояти в часи війни, все рідше демонструється нелегальна реклама, бізнес стає більш соціально відповідальним.
Але КРАІЛ наголошує на тому, що досі не введено ДСОМ, яка на сьогодні має велике значення як для розвитку, так і для можливості вистояти легальному гемблінгу. Оновлений законопроєкт 2713-д вміщує пункт про те, що в разі неможливості запровадити систему моніторингу до квітня 2023 року сфера азартних ігор сплачуватиме додатково 10% податків.
Це означає, що, крім всіх базових платежів, оператори мають відраховувати ще десяту частину прибутку. Якщо згадати, що в Україні встановлені одні з найвищих ліцензійних платежів серед країн Європи, зрозуміло, що такий тягар для гемблінгу, який працює згідно чинного законодавства, буде надважким. Знизить це і ефективність ряду заходів, направлених на викорінення з ринку тих, хто порушує правила та норми – боротьба з нелегалами знову загальмується.
Що робить КРАІЛ задля досягнення мети
КРАІЛ робить все, аби змусити владу запровадити ДСОМ. Для цього вже розроблені технічні рішення, про що нещодавно заявив голова комісії Іван Рудий. Робоча версія програми готова і лишилось тільки доопрацювати деякі технічні моменти, аби почати тестування формату, при якому держава буде виступати в якості організатора азартних ігор.
Намагаються привернути увагу і до питання про необхідність в голосуванні за законопроєкт 2713-д, головною метою якого є впорядкування та систематизація податкової системи в сфері гемблінгу. Індустрія азартних ігор дає роботу тисячам людей, приносить щорічно мільярди країні, якій і так не просто в часи війни. І навантажувати сектор, який навіть у складних умовах намагається працювати легально, було б неправильним рішенням.