
Вчимося відрізняти якісну меблі від підробок

Хоча більшість виробників регулярно оновлює асортимент , істотних змін в дизайні не відбувається. Це пояснюється тим , що меблі випускається з ідентичних матеріалів , з використанням однакової фурнітури і колірної гами , що закуповуються у одних і тих же іноземних постачальників . Виробники, що працюють у високому і середньому ціновому сегменті , застосовують німецькі , австрійські та італійські матеріали , а для виробництва меблів у дешевому сегменті купуються польські та китайські комплектуючі . Використовувати фурнітуру українського виробництва меблеві компанії не хочуть , оскільки її вартість не відповідає якості товару. Виробникам меблів простіше і дешевше ( навіть з урахуванням митних та транспортувальних витрат) привезти дві товарні одиниці за кордону за ціною одного українського вироби .
Іноземні меблеві компанії, що працюють на українському ринку , користуються послугами західних дизайнерів , що дозволяє уникнути проблем українських виробників. Наприклад , литовська компанія Narbutas & Ko , крім власних авторських розробок , періодично робить замовлення відомим італійським дизайнерам Roberto Lucci і Paolo Orlandini , чиї імена давно стали на світовому ринку брендом.
Реально українські меблевики можуть конкурувати з імпортом тільки в обслуговуванні та оперативності . Сьогодні покупці стали вимогливішими до супутнього сервісу, і їх не влаштовує очікування обраних меблів понад три тижні з моменту замовлення . Українські компанії намагаються скоротити термін доставки готових меблів до двох тижнів , тоді як на виготовлення і доставку імпортних меблів йде не один місяць. " Сьогодні українські виробники, що працюють в середньому ціновому сегменті , можуть конкурувати з імпортом за рахунок термінів постачання. Однак що стосується високого цінового сегмента , то тут все залежить від уподобань клієнтів : якщо клієнт орієнтований на ім'я компанії , то висока ціна і великий термін поставки перешкодою до покупки не стануть " , - вважає менеджер відділу підтримки продажів компанії Narbutas & Ko Катерина Соколова.
Крім цього , більшість українських меблевих компаній пропонують комплексне рішення дизайну приміщення: від підбору кольору стін до розстановки меблів. Раніше при оформленні офісу покупець працював як мінімум з п'ятьма підрядниками , тепер виробники відстежують інформацію про купівлю або оренду приміщення , щоб оперативно запропонувати свої послуги з оформлення нового офісу. Для збору такої інформації меблевики створюють цілі спеціалізовані відділи.
Але все ж якщо ві вирішили придбати дорогі меблі і хочете придбати довговічну і якісну продукцію то можете звернутися в washdom.com.ua, де дорогая мебель, але її якість говорить сама за себе і ви точно не будете розчаровані в здійсненому виборі.