онлайн казино Украины

"Єдине вікно": буде добре, але не відразу

"Єдине вікно": буде добре, але не відразуПо—перше, організаційними, бо донедавна в місті були два районних управління, і їхнє об’єднання порушило звичні для пенсіонерів зв’язки з пенсійниками.

По—друге, відбувся перехід із дворазового (на тиждень) на щоденний прийом громадян. По—третє, для початку спробували впроваджувати видачу талонів на певний час, окремий прийом пенсіонерів Новозаводського та Деснянського районів тощо.

З’явились і технічні труднощі. Нема в управлінні приміщення, де можна було б облаштувати кабінки для спілкування пенсіонера з фахівцем, меблі збирали не першої молодості й грошей на нові нема. Комп’ютерна техніка теж не нова. Але стільці та крісла для відвідувачів знайшли, виготовили стенди, де пенсіонер може дізнатися майже про все, що його цікавить.

А якщо не дізнається, може звернутись до спеціаліста—консультанта, який направить його до потрібного фахівця, який не тільки надає консультації, але й приймає документи на призначення або перерахунок пенсії, повідомляє про необхідність донести якісь документи, виправити помилки, взяти довідки тощо. Треба тільки здати документи, а оформленням займаються інші фахівці.

На жаль, кілька перших тижнів показали, що пенсіонери слабо проінформовані про щоденну роботу і приходили у понеділок та середу. Виникали певні незручності, які керівництво управління врахувало. Зокрема, відміняється видача талонів, розподіл на окремий прийом «деснянців» та «новозаводчан». Міфічні черги, про які повідомляли деякі ЗМІ, на кінець травня складали 6—8 людей. Тобто, з урахуванням 20 хвилин та прийом одного пенсіонера та наявності 6 столів, — це не більше півгодини очікування. Але, звичайно, треба більше інформації про розклад прийому.

Як нам повідомили в управлінні ПФУ в м. Чернігові, за два місяці роботи, попри всі проблеми, через «єдине вікно» пройшло майже 6 тис. пенсіонерів, з яких 3040 здали заяви, а 2947 отримали консультації. Тобто за робочий день приймають близько 150 людей. Це означає, що за кількісними показниками є навіть зростання у порівнянні з попередньою системою. А щодо якості, обіцяють покращення умов роботи як для фахівців управління, так і для відвідувачів. Втім, вони потроху звикають. Слово самим пенсіонерам…

Людмила Світлична, пенсіонерка:
— Мені треба було отримати консультацію, і це не зайняло багато часу. Можливо, пощастило, але і людей було небагато, хоча я прочитала в газеті, що прийом щоденний, і «вирахувала», що у четвер після обіду людей буде менше.

Іван Калита, пенсіонер:
— Я подавав документи на перерахунок пенсії. Довелось трохи почекати, бо з Деснянського району було багато відвідувачів, але і раніше доводилося чекати годинами, навіть за записом.

Слово господарю — Миколі Демченку, начальнику управління ПФУ в м. Чернігові:
— Хочу зауважити, що «єдине вікно» відпрацювало лише два місяці, було багато квітневих та травневих свят. Вчимося, і надалі будемо вдосконалювати систему, шукати оптимальні варіанти. І, звичайно, покращувати умови. Але не все відразу, бо бажання є, а можливості обмежені.

Похожие публикации


Наверх