Чернігів хоче відновити залізничне сполучення з іншими містами
Днями Чернігівська міська рада 32-а голосами «за» прийняла звернення до Кабінету Міністрів України, Міністерства інфраструктури України, ПАТ «Укрзалізниця» щодо відновлення залізничного сполучення міста Чернігів з іншими туристичними містами України.
Відповідно до звернення, міська рада пропонує:
1. Ввести двогрупний потяг сполученням Чернігів-Ужгород та Чернігів-Чернівці (через Ніжин, Київ, Хмельницький, Вінницю, Львів) шляхом приєднання до потягу Київ-Ужгород та перечеплення вагонів на Чернівці (через Івано-Франківськ) у Львові.
2. Ввести по парним числам двогрупний потяг сполученням Чернігів-Харків та Чернігів-Одеса (через Прилуки та Гребінку), шляхом приєднання вагонів у Гребінці до потягів у напрямку Харкова (через Лубни, Миргород, Полтаву) та Одеси (через Черкаси, Дніпро, Запоріжжя, Херсон, Миколаїв).
3. Змінити графік руху поїзда Київ - Санкт-Петербург таким чином, щоб час прибуття з Харкова та Дніпра до Чернігова (кілька вагонів з пасажирами із цих міст доєднуються до вказаного потяга у Києві) припадав на першу половину дня (орієнтовно 7.00 – 12.00).
4. Додати зупинку на станції Чернігів для потяга Київ-Мінськ/Мінськ-Київ, який курсує щодня. Це дало б можливість збільшити туристичний потік з Республіки Білорусь та створило б у умови для розвитку міжнародного співробітництва.
Всі перераховані нововведення сприятимуть розвитку внутрішнього туризму та зміцненню національної єдності України.
Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко наголосив на повній підтримці міською владою цих позицій. Він підкреслив, що суто господарські інтереси компаній не мають підміняти собою інтереси держави. А доцільність мати залізничне сполучення між українськими містами, тим більше туристичними центрами - це те, що є абсолютно зрозумілим і необхідним.
Дане звернення ініційоване фракцією Радикальної партії Ляшка у міській раді.
При обговоренні в сесійній залі були озвучені й інші пропозиції щодо можливостей для пасажирів на залізничній станції Чернігів, з якими міська рада могла би звернутися до керівництва держави та керівництва Укрзалізниці. Владислав Атрошенко доручив підготувати їх і винести як проект рішення на наступну сесію.
Відповідно до звернення, міська рада пропонує:
1. Ввести двогрупний потяг сполученням Чернігів-Ужгород та Чернігів-Чернівці (через Ніжин, Київ, Хмельницький, Вінницю, Львів) шляхом приєднання до потягу Київ-Ужгород та перечеплення вагонів на Чернівці (через Івано-Франківськ) у Львові.
2. Ввести по парним числам двогрупний потяг сполученням Чернігів-Харків та Чернігів-Одеса (через Прилуки та Гребінку), шляхом приєднання вагонів у Гребінці до потягів у напрямку Харкова (через Лубни, Миргород, Полтаву) та Одеси (через Черкаси, Дніпро, Запоріжжя, Херсон, Миколаїв).
3. Змінити графік руху поїзда Київ - Санкт-Петербург таким чином, щоб час прибуття з Харкова та Дніпра до Чернігова (кілька вагонів з пасажирами із цих міст доєднуються до вказаного потяга у Києві) припадав на першу половину дня (орієнтовно 7.00 – 12.00).
4. Додати зупинку на станції Чернігів для потяга Київ-Мінськ/Мінськ-Київ, який курсує щодня. Це дало б можливість збільшити туристичний потік з Республіки Білорусь та створило б у умови для розвитку міжнародного співробітництва.
Всі перераховані нововведення сприятимуть розвитку внутрішнього туризму та зміцненню національної єдності України.
Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко наголосив на повній підтримці міською владою цих позицій. Він підкреслив, що суто господарські інтереси компаній не мають підміняти собою інтереси держави. А доцільність мати залізничне сполучення між українськими містами, тим більше туристичними центрами - це те, що є абсолютно зрозумілим і необхідним.
Дане звернення ініційоване фракцією Радикальної партії Ляшка у міській раді.
При обговоренні в сесійній залі були озвучені й інші пропозиції щодо можливостей для пасажирів на залізничній станції Чернігів, з якими міська рада могла би звернутися до керівництва держави та керівництва Укрзалізниці. Владислав Атрошенко доручив підготувати їх і винести як проект рішення на наступну сесію.