Атрошенко взявся за теплохід «Казбек»…

Атрошенко взявся за теплохід «Казбек»…Владислав Атрошенко доручив управлінню освіти вивчити ситуацію з прогулянковим судном і визначитися з його долею.

За інформацією міського голови, щорічно на утримання «Казбека» витрачається 300 тисяч гривень з міського бюджету.

До того ж, в 2019 році, згідно з технічними регламентами, судно доведеться ремонтувати на київських доках. А це, за оцінками мера, солідна сума.

«Скільки цей ремонт нам буде коштуваті – можемо лише здогадуватися. Але не один мільйон, я думаю, – зазначив Владислав Атрошенко. – Це випускні – наша традиція, ритуал. До того ж ми маємо можлівість дітей катати. Але треба сідати й рахувати».

Мер запропонував розглянути варіант перетворення «Казбека» в «працюючий експонат».

Історична довідка

«Казбек» – це, скоріш за все, теплохід «Москва» – двопалубний пасажирський теплохід, що виготовлявся за проектами з серії Р-51. В СРСР їх ввели в експлуатацію з 1969 року. Випускали на Московському судоремонтно-судобудівному заводі.

Проти течії теплохід може рухатися завдяки двом двигунам потужністю по 150 кінських сил. Це двигуни ЗД6. Ресурс його до капітального ремонту – 18 тисяч годин, а простіший ремонт, «переборка», потрібен вже за 7 тис. годин роботи.

Тобто суто морально він був застарілим ще у 1980-х роках, коли ми були дітьми або багатьох з нас ще й не було.

Другий прогулянковий «лайнер», що був у Чернігові, з огляду на маркування на носі, чи то пак «на носу», це ПТ-150 – радянський прогулянковий теплохід для місцевих ліній на 150 місць, що виготовлявся за проектами 515, 544.

Також він відомий як теплохід «Москвич». Напевно, тому, що почали його випускати на Московському судоремонтно-судобудівному заводі. Почали, увага, у 1948 році. Крупносерійне виробництво налагодили у 1949 році.

Зрозуміло, що початку випуску передує розробка. Яка триває (якщо це не «шарашка» НКВС) принаймні рік або більше. Але то були повоєнні роки, коли не завжди було до прогулянок теплоходами. Тож цілком можливо, що розроблявся теплохід ще до Другої світової війни.

Штовхає теплохід руслом річки той же дизель ЗД6 або 6ЧСП 15/18. Втім, на нашому зразку двигун, можливо, вже був замінений. Скажімо, на ЯМЗ, теж радянський.шаблоны для dle 11.2

  • 0
Добавлено: 20-12-2017, 09:47
0
62

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх