9 мільйонів на 900 метрів, ще й дерева в Кордівці порубати?
Чернігів. Лісопарк Кордівка. Обговорення будівництва «дороги життя».
Є думка, що багате місто повинно мати хоча б 900 метрів нормальної дороги європейського зразка (але чомусь без освітлення!) для безперешкодного руху маршруту №15 з травня по серпень та ще впродовж року – велосепедистів, пішоходів і колясок.
«Карл, чуєш? 900 метрів у лісопарку за 9 млн (і без світла). Багате місто, Карл!», – дивується ідеям розбудови пішохідної доріжки в Кордівці чернігівець Олександр Антипець.
«Громадськість виступила проти такої широкої дороги та занадто великої суми на реконструкцію дороги. Окрім цього, є побоювання щодо знесення дерев», – повідомляє Тетяна Романова, активіст та депутат Деснянської районної у місті ради.
За її словами, під час зустрічі з проектувальниками, представниками управління ЖКГ та небайдужими до долі Кордівки щодо реконструкції дороги від Школи мистецтв (вул. Савчука) до міського пляжу «Золотий берег» був представлений проект нової дороги (завширшки 6,6 м) з велодоріжкою (3 м) та тротуаром (2,25 м). Орієнтовна вартість її – 9 млн грн.
На зустрічі був присутній представник управління ЖКГ, який запевнив, що нічого не буде відбуватись без думки громади. А також зазначив, що перед будь-якими роботами відбудуться або ж громадські слухання, або ж інші заходи зі збору суспільних думок.
«Особисто я за конструктив і здатність знаходити спільну мову. Але в цьому випадку бачу проблему закритості інформації щодо реконструкції даної дороги: проект вже є, але його ніхто не бачив. І якби люди не вийшли, певно, що ніхто б і не побачив його, – наголосила Тетяна Романова. – Також є сумніви щодо доцільності дороги саме такої [завеликої] ширини».
Є і така думка щодо цієї ідеї, викладена у Facebook Ларисою Добриніною:
«После вчерашнего общения с гл. специалистом УЖКХ Хажескасом стало понятно, что в самом деле их интересует не доставка людей до пляжа, а строительство автобана сквозь Кордовку и в недалеком будущем ее застройка. Почему стало ясно? Хажескас сказал, что дорогу нужно расширять потому, что она сейчас не соответствует ДБН. Полоса должна быть не менее 3 метров. Но тут же оговорился – мол, если общественность будет против, то не будут расширять. Значит, если общественность будет против, то ДБН не нужно соблюдать?
На вопрос - почему не рассматриваете альтернативные пути доставки, уже проложенные, например, по Береговой, ответил, что при наличии достаточных средств все возможно. Но на укладку автобана сквозь Кордовку найдут же 9 млн!
Относительно велодорожки организаторам этой идеи ответили – или будет автобан с велодорожкой или не будет ничего. Сквозь все эти уловки проступает только одно четкое желание – проложить автобан и не более того. Но мы уже на практике убедились в принципе деятельности власти и застройщиков – дайте им палец, откусят по локоть».
Є думка, що багате місто повинно мати хоча б 900 метрів нормальної дороги європейського зразка (але чомусь без освітлення!) для безперешкодного руху маршруту №15 з травня по серпень та ще впродовж року – велосепедистів, пішоходів і колясок.
«Карл, чуєш? 900 метрів у лісопарку за 9 млн (і без світла). Багате місто, Карл!», – дивується ідеям розбудови пішохідної доріжки в Кордівці чернігівець Олександр Антипець.
«Громадськість виступила проти такої широкої дороги та занадто великої суми на реконструкцію дороги. Окрім цього, є побоювання щодо знесення дерев», – повідомляє Тетяна Романова, активіст та депутат Деснянської районної у місті ради.
За її словами, під час зустрічі з проектувальниками, представниками управління ЖКГ та небайдужими до долі Кордівки щодо реконструкції дороги від Школи мистецтв (вул. Савчука) до міського пляжу «Золотий берег» був представлений проект нової дороги (завширшки 6,6 м) з велодоріжкою (3 м) та тротуаром (2,25 м). Орієнтовна вартість її – 9 млн грн.
На зустрічі був присутній представник управління ЖКГ, який запевнив, що нічого не буде відбуватись без думки громади. А також зазначив, що перед будь-якими роботами відбудуться або ж громадські слухання, або ж інші заходи зі збору суспільних думок.
«Особисто я за конструктив і здатність знаходити спільну мову. Але в цьому випадку бачу проблему закритості інформації щодо реконструкції даної дороги: проект вже є, але його ніхто не бачив. І якби люди не вийшли, певно, що ніхто б і не побачив його, – наголосила Тетяна Романова. – Також є сумніви щодо доцільності дороги саме такої [завеликої] ширини».
Є і така думка щодо цієї ідеї, викладена у Facebook Ларисою Добриніною:
«После вчерашнего общения с гл. специалистом УЖКХ Хажескасом стало понятно, что в самом деле их интересует не доставка людей до пляжа, а строительство автобана сквозь Кордовку и в недалеком будущем ее застройка. Почему стало ясно? Хажескас сказал, что дорогу нужно расширять потому, что она сейчас не соответствует ДБН. Полоса должна быть не менее 3 метров. Но тут же оговорился – мол, если общественность будет против, то не будут расширять. Значит, если общественность будет против, то ДБН не нужно соблюдать?
На вопрос - почему не рассматриваете альтернативные пути доставки, уже проложенные, например, по Береговой, ответил, что при наличии достаточных средств все возможно. Но на укладку автобана сквозь Кордовку найдут же 9 млн!
Относительно велодорожки организаторам этой идеи ответили – или будет автобан с велодорожкой или не будет ничего. Сквозь все эти уловки проступает только одно четкое желание – проложить автобан и не более того. Но мы уже на практике убедились в принципе деятельности власти и застройщиков – дайте им палец, откусят по локоть».