Сергій Березенко: «Тролейбусну лінію на Масани запустять упродовж місяця»
Роботи з подовження тролейбусної лінії до чернігівського мікрорайону Масани буде завершено упродовж місяця.
Про це під час брифінгу у дискусійному клубі «Чиста політика» заявив народний депутат (округ № 205, Чернігів) Сергій Березенко, звітуючи за перше півріччя роботи в парламенті.
Вказану виборчу обіцянку йому, на відміну від екс-мера Олександра Соколова, не завадили втілити ніякі суб’єктивні причини. Сприяла цьому серед іншого, на думку Сергія Березенка, його належність до команди БПП «Солідарність», до якої входять також Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко та голова облдержадміністрації Валерій Куліч.
«Кошти з Фонду регіонального розвитку виділено. Роботи, розпочаті торік, упродовж місяця буде закінчено. Саму лінію вже під`єднано до струму», - повідомив парламентарій.
Наступна проблема, яку він намагається подолати: оновлення рухомого складу Чернігівського тролейбусного управління.
«Деякі кроки зроблено – в міському бюджеті закладено 55 мільйонів на придбання цього року мінімум 10 тролейбусів, - констатував Сергій Березенко. – Крім того, є готовність запустити кредитну лінію на 10 мільйонів доларів, що дозволить оновить весь рухомий склад. Проте, відсоткова ставка і ймовірні очікування девальвації гривні не дозволяють зробити правильний прогноз, аби зайти у відповідну програму. Тому діалог продовжується і в майбутньому ми до неї повернемося».
Що ж до того, якими мають бути нові тролейбуси, то, впевнений народний депутат, має бути «серйозна жвава дискусія» із широким залученням громадськості. Насамперед, тому, що ті, які може виготовити Чернігівський автозавод, є дорожчими навіть за білоруські.
«Є проблема невідповідності ціни», - наголосив Сергій Березенко.
Про це під час брифінгу у дискусійному клубі «Чиста політика» заявив народний депутат (округ № 205, Чернігів) Сергій Березенко, звітуючи за перше півріччя роботи в парламенті.
Вказану виборчу обіцянку йому, на відміну від екс-мера Олександра Соколова, не завадили втілити ніякі суб’єктивні причини. Сприяла цьому серед іншого, на думку Сергія Березенка, його належність до команди БПП «Солідарність», до якої входять також Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко та голова облдержадміністрації Валерій Куліч.
«Кошти з Фонду регіонального розвитку виділено. Роботи, розпочаті торік, упродовж місяця буде закінчено. Саму лінію вже під`єднано до струму», - повідомив парламентарій.
Наступна проблема, яку він намагається подолати: оновлення рухомого складу Чернігівського тролейбусного управління.
«Деякі кроки зроблено – в міському бюджеті закладено 55 мільйонів на придбання цього року мінімум 10 тролейбусів, - констатував Сергій Березенко. – Крім того, є готовність запустити кредитну лінію на 10 мільйонів доларів, що дозволить оновить весь рухомий склад. Проте, відсоткова ставка і ймовірні очікування девальвації гривні не дозволяють зробити правильний прогноз, аби зайти у відповідну програму. Тому діалог продовжується і в майбутньому ми до неї повернемося».
Що ж до того, якими мають бути нові тролейбуси, то, впевнений народний депутат, має бути «серйозна жвава дискусія» із широким залученням громадськості. Насамперед, тому, що ті, які може виготовити Чернігівський автозавод, є дорожчими навіть за білоруські.
«Є проблема невідповідності ціни», - наголосив Сергій Березенко.