Найпотужніший BMW 1 серії доїде до Женеви
BMW M135i, за задумом розробників, послужить розвитком лінійки М Performance, проте поки її серійні перспективи не уточнюються.
Тридверний BMW 1 Series дебютує на женевських підмостках у своєму самому потужному варіанті. Черговий представник модельної лінії M Performance отримає, за офіційними повідомленнями, рядну турбо-"шістку" об'ємом 3 літри, яка буде розвивати більш 300 кінських сил - точну цифру баварці поки не називають. Також поки невідомо, наскільки динамічною стане BMW M135i, проте стверджує видання Autocar з посиланням на власні джерела, що на розгін до 100 км/год хетчбек буде витрачати близько 4,9 секунди. При цьому вага новинки коливається в районі півтора тонни.
Крім потужного двигуна та тридверного кузова, BMW 135i отримає спортивну підвіску зі зниженим кліренсом, гальмівні механізми від М з 360-міліметровими дисками, аеродинамічний обвіс і фірмові 18-дюймові колісні диски. Передбачається, що саме оформлення аеродинамічних елементів дозволить відрізнити тридверного представника М-сімейства від інших, менш потужних хетчбеків 1 серії.
Зазначимо, що інші представники модельної лінії М Performance, зокрема, кросовери Х5 і Х6, а також седан п'ятої серії, які отримали 381-сильний дизель з потрійним турбонаддувом, також вперше з'являться на публіці в рамках Женевського автосалону.
Тридверний BMW 1 Series дебютує на женевських підмостках у своєму самому потужному варіанті. Черговий представник модельної лінії M Performance отримає, за офіційними повідомленнями, рядну турбо-"шістку" об'ємом 3 літри, яка буде розвивати більш 300 кінських сил - точну цифру баварці поки не називають. Також поки невідомо, наскільки динамічною стане BMW M135i, проте стверджує видання Autocar з посиланням на власні джерела, що на розгін до 100 км/год хетчбек буде витрачати близько 4,9 секунди. При цьому вага новинки коливається в районі півтора тонни.
Крім потужного двигуна та тридверного кузова, BMW 135i отримає спортивну підвіску зі зниженим кліренсом, гальмівні механізми від М з 360-міліметровими дисками, аеродинамічний обвіс і фірмові 18-дюймові колісні диски. Передбачається, що саме оформлення аеродинамічних елементів дозволить відрізнити тридверного представника М-сімейства від інших, менш потужних хетчбеків 1 серії.
Зазначимо, що інші представники модельної лінії М Performance, зокрема, кросовери Х5 і Х6, а також седан п'ятої серії, які отримали 381-сильний дизель з потрійним турбонаддувом, також вперше з'являться на публіці в рамках Женевського автосалону.
Источник: http://u-news.org.ua