Qoros C11: китайці готують для автошоу "Женева 2013" шикарну новинку
Китайський виробник Qoros має плани про завоювання Європи. Платцдармом для наступу було обрано автосалон в Женеві у 2013 році.
Заснована в 2007 році китайська марка Qoros прагне об'єднати у своїх автомобілях інтернаціональний дизайн і багатофункціональність. Головна мета - закріпитися на європейському ринку.
QOROS: високу якість забезпечують німецькі експерти
Новинка буде представлена у рамках «автошоу Женева» в березні 2013 року. Це буде компактний седан під ім'ям C11. Розробники дуже сподіваються на позитивний резонанс публіки.
Європа - дуже жорсткий з точки зору конкуренції ринок, тому моделі Qoros доведеться боротися не тільки проти преміальних продуктів. Більш доступні за ціною корейські конкуренти Hyundai і Kia теж готові вступити у бій за місце під сонцем.
Подробиці моделі Qoros, яка буде вироблятися в Шанхаї, виробник розкриває поки дуже неохоче, очевидними фактами поки є ім'я C11 і динамічний дизайн, до якого доклав руку колишній шеф-дизайнер марки Mini, Герт Фолькер Хільдебранд (Gert Volker Hildebrand). Для відповідності стандартам якості Західної Європи було залучено колишнього менеджера компанії Opel Ральфа Ніколаса (Ralf Nicolas). Незважаючи на такий зірковий склад, можна все ще сподіватися на невисоку ціну автомобіля: вона ледь перевищить 10 000 євро.
Заснована в 2007 році китайська марка Qoros прагне об'єднати у своїх автомобілях інтернаціональний дизайн і багатофункціональність. Головна мета - закріпитися на європейському ринку.
QOROS: високу якість забезпечують німецькі експерти
Новинка буде представлена у рамках «автошоу Женева» в березні 2013 року. Це буде компактний седан під ім'ям C11. Розробники дуже сподіваються на позитивний резонанс публіки.
Європа - дуже жорсткий з точки зору конкуренції ринок, тому моделі Qoros доведеться боротися не тільки проти преміальних продуктів. Більш доступні за ціною корейські конкуренти Hyundai і Kia теж готові вступити у бій за місце під сонцем.
Подробиці моделі Qoros, яка буде вироблятися в Шанхаї, виробник розкриває поки дуже неохоче, очевидними фактами поки є ім'я C11 і динамічний дизайн, до якого доклав руку колишній шеф-дизайнер марки Mini, Герт Фолькер Хільдебранд (Gert Volker Hildebrand). Для відповідності стандартам якості Західної Європи було залучено колишнього менеджера компанії Opel Ральфа Ніколаса (Ralf Nicolas). Незважаючи на такий зірковий склад, можна все ще сподіватися на невисоку ціну автомобіля: вона ледь перевищить 10 000 євро.