Водіям змінять правила
Пункт про ввімкнення ближнього світла вдень може з'явитися в Правилах дорожнього руху. За невиконання передбачається штраф.
Кабінет міністрів з подачі ДАІ готує чергові зміни до постанови N1306, що пропонує водіям, як поводити себе на дорогах. Проект вже пройшов стадію громадського обговорення, і зараз до нього вносяться фінальні поправки, пише газета Сегодня.
У пропонованих змінах йдеться про вимогу їздити з увімкненими фарами і про повернення штрафу за перевищення швидкості в місцях міфічних дорожніх робіт. У прес-службі управління ДАІ МВС повідомили, що зараз обробляються зауваження до проекту, і можливі зміни. Наприклад, скоротять період їзди з ввімкненими фарами (до 1 квітня, а не до 1 травня). Також в ДАІ обіцяють перший час не штрафувати, а тільки попереджати за не ввімкнені вдень фари.
Нововведення в ПДР виглядають таким чином:
1. З 1 жовтня по 1 травня всі механічні транспортні засоби повинні цілодобово їздити з увімкненими фарами. Зараз такого немає, ПДР вимагають вмикати фари в темний час доби і в умовах недостатньої видимості, наприклад, при негоді. Штраф за порушення складає 340-425 грн.
2. Додаткові обмеження дозволеної швидкості руху (60 км/год - у населених пунктах, 90 км/год - поза населеними пунктами, 130 км/год - на автострадах) можуть вводитися тимчасово і постійно. Поруч зі знаком, що обмежує швидкість, повинен бути знак, що пояснює, чому треба їхати повільніше (наприклад, попереду дорожні роботи, пішохідний перехід, школа).
Тимчасові обмеження вводяться:
- при дорожніх роботах;
- в місцях проведення масових або спецзаходів (мітинги, навчання);
- при стихійних лихах.
Постійні обмеження вводяться:
- на небезпечних ділянках доріг і вулиць (круті повороти, обмежена видимість, звуження дороги);
- перед пішохідними переходами;
- перед стаціонарними постами ДАІ;
- на ділянках доріг біля шкіл, дитсадків, дитячих оздоровчих таборів.
Зараз:
- швидкість може бути обмежена тільки при дорожніх роботах;
- якщо роботи не ведуться або закінчені, а знаки стоять - водія штрафувати не мають права;
- протяжність ділянки з обмеженою швидкістю не може перевищувати 2 км. Пункти 2-3 запропоновано скасувати.
Плюс: узаконять фактично існуючі необхідні обмеження, які дозволяють зменшити ймовірність ДТП.
Штраф за перевищення швидкості: на 20-50 км/год - 255-340 грн., понад 50 км/год - 510-680 грн або 30-40 годин громадських робіт.
Нагадаємо, не так давно в Україні вже намагалися ввести норму щодо руху вдень з ввімкненим ближнім світлом фар, але вона не прижилася. Слід зазначити, що в більшості європейських країн рух з ввімкненим ближнім світлом або з ходовими (світлодіодними) вогнями в світлий час доби вже давно практикується і позитивно впливає на безпеку руху.
Кабінет міністрів з подачі ДАІ готує чергові зміни до постанови N1306, що пропонує водіям, як поводити себе на дорогах. Проект вже пройшов стадію громадського обговорення, і зараз до нього вносяться фінальні поправки, пише газета Сегодня.
У пропонованих змінах йдеться про вимогу їздити з увімкненими фарами і про повернення штрафу за перевищення швидкості в місцях міфічних дорожніх робіт. У прес-службі управління ДАІ МВС повідомили, що зараз обробляються зауваження до проекту, і можливі зміни. Наприклад, скоротять період їзди з ввімкненими фарами (до 1 квітня, а не до 1 травня). Також в ДАІ обіцяють перший час не штрафувати, а тільки попереджати за не ввімкнені вдень фари.
Нововведення в ПДР виглядають таким чином:
1. З 1 жовтня по 1 травня всі механічні транспортні засоби повинні цілодобово їздити з увімкненими фарами. Зараз такого немає, ПДР вимагають вмикати фари в темний час доби і в умовах недостатньої видимості, наприклад, при негоді. Штраф за порушення складає 340-425 грн.
2. Додаткові обмеження дозволеної швидкості руху (60 км/год - у населених пунктах, 90 км/год - поза населеними пунктами, 130 км/год - на автострадах) можуть вводитися тимчасово і постійно. Поруч зі знаком, що обмежує швидкість, повинен бути знак, що пояснює, чому треба їхати повільніше (наприклад, попереду дорожні роботи, пішохідний перехід, школа).
Тимчасові обмеження вводяться:
- при дорожніх роботах;
- в місцях проведення масових або спецзаходів (мітинги, навчання);
- при стихійних лихах.
Постійні обмеження вводяться:
- на небезпечних ділянках доріг і вулиць (круті повороти, обмежена видимість, звуження дороги);
- перед пішохідними переходами;
- перед стаціонарними постами ДАІ;
- на ділянках доріг біля шкіл, дитсадків, дитячих оздоровчих таборів.
Зараз:
- швидкість може бути обмежена тільки при дорожніх роботах;
- якщо роботи не ведуться або закінчені, а знаки стоять - водія штрафувати не мають права;
- протяжність ділянки з обмеженою швидкістю не може перевищувати 2 км. Пункти 2-3 запропоновано скасувати.
Плюс: узаконять фактично існуючі необхідні обмеження, які дозволяють зменшити ймовірність ДТП.
Штраф за перевищення швидкості: на 20-50 км/год - 255-340 грн., понад 50 км/год - 510-680 грн або 30-40 годин громадських робіт.
Нагадаємо, не так давно в Україні вже намагалися ввести норму щодо руху вдень з ввімкненим ближнім світлом фар, але вона не прижилася. Слід зазначити, що в більшості європейських країн рух з ввімкненим ближнім світлом або з ходовими (світлодіодними) вогнями в світлий час доби вже давно практикується і позитивно впливає на безпеку руху.