
Команда McLaren знайшла спосіб прискорити піт-стопи

Інноваційна гайка з'явилася в автоспорті в минулому році: технологію почали застосовувати в німецькій кузовний серії DTM. Першими розробку перейняли в Mercedes AMG. Частково цим пояснюються рекордні часи піт-стопів стайні з Браклі. У 2012 році інтегровану гайку впровадили в Ferrari і Red Bull, а на Гран-прі Монако система з'явилася на задніх колесах McLaren MP4/27. Під час етапу в Канаді новими гайками оснастили і передні колеса боліда.
Німецькі журналісти вказують, що новий спосіб кріплення коліс до автомобіля змусив топ-команди використовувати особливі гайковерти, які виготовляють за спеціальним замовленням.
Колектив McLaren відчуває складності на піт-стопах з початку сезону. Регулярні заминки в боксах, велика частина з яких була пов'язана з тривалою заміною заднього лівого колеса, провокували втрату позицій для пілотів британської стайні Льюїса Хемілтона і Дженсона Баттона. Останній говорив, що затримка на піт-стопі позбавила його перемоги на Гран-прі Китаю.