Вплив новин на наше життя

Вплив новин на наше життяВ наш час новини, особливо телевізійні, стали джерелом світопізнання та віддзеркаленням демократичності суспільства в країні. Через призму теленовин ми здобуваємо життєвий досвід та дізнаємось про останні реалії в країні та світі. Досить часто новини використовують, як інструмент політичного впливу. В даному контексті дуже важливу роль відіграє відповідальність і самовідданість журналістики.
Виробництво новин обумовлене проблемою консолідації громадської думки навколо національних інтересів. І якщо в країні немає власних новин, або їх якість надто низька, відбувається переорієнтація на чужі новини. Таким чином суспільство підсвідомо поринає у вир сторонніх для себе проблем та інтересів, що зрештою може йому зашкодити. Як правило особливо вразливі прикордонні регіони держави, де зосереджена масова трансляція телеканалів сусідньої держави. Дуже часто люди в таких регіонах сприймають події іншої держиви, як ті що відбуваются у власній країні.
З допомогою новин, відбувається моделювання дня в інформаційну картинку, в якій кожен з нас може перетворитися зі спостерігача на безпосереднього учасника подій. Таким чином, можна зробити висновок, що новини, це ні що інше, як реальний подих життя, емоційна передача останніх подій суспільству, з подальшим їх впливом на навколишній світ.
Для того щоб глядач мав змогу самостійно робити для себе висновки, обирав власні світоглядні орієнтири, всі новини мають бути незалежними та різноплановими.
Не можна зосереджуватись на переданні останніх подій лише в одному регіоні, або області, по можливості, варто охопити інформацію по країні в цілому та за її межами. Більшість громадян нашої держави, цікавиться подіями, що відбуваються за її межами, зокрема особливою популярністю користуються останні новини в світі.
З розвитком новітніх технологій все більше уваги приділяється безпосередньо самій подачі новини глядачу. На другий план відходять канали, що використовують застарілі методи пропагандистського маніпулювання, що тільки відштовхує потенційного глядача. Все більше уваги почали приділяти командній роботі, використанню яскравого графічного оформлення, вдалому розставленню смислових акцентів та мовній інтонації. Більшість телекомпаній, щоб здобути цільову аудиторію глядачів, намагаються віднайти власний "почерк". Деякі з них не зупиняються лише на висвітленні самої новини, а й проводять різнобічне обговорення її з експертами в студії.
Головна ідеологія новин має бути зосереджена на оптимізмі, вірі в краще життя, позитивних змінах в житті кожної окремої людини та суспільства в цілому. Споглядаючи новини, в голові кожного глядача, має зароджуватись надія на гарний та бадьорий початок завтрашнього дня та беззаперечні зміни на краще.шаблоны для dle 11.2

Добавлено: 3-10-2014, 11:39
0
0

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх