Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Основные новости Чернигова   Автор: Joker   
Микола Овсяник: «В Чернігові одна з найкращих в Україні автоматизація процесу надання адмінпослуг»Управління адміністративних послуг є чи не найбільш динамічним підрозділом чернігівської міської ради. Чи не раніше за усіх інших саме тут зробили перші кроки до започаткування електронного самоврядування.
Наші адміністратори є піонерами в Україні за наданням окремих послуг. Цьогоріч розпочали оформляти реєстрацію (прописку) громадян.
Про те, чи стали доступнішими для пересічних чернігівців адміністративні послуги, чи можна їх отримувати онлайн, скільки часу треба, аби оформити зміну свого перебування, – у розмові нашого кореспондента з начальником управління адміністративних послуг міської ради Чернігова Миколою Овсяником.
– Миколо Костянтиновичу, наскільки зросло навантаження на ваше управління після передачі йому функцій реєстрації місця проживання від установ міграційної служби?
– 31 березня на сесії міської ради наше управління було визначено органом, який здійснює реєстрацію проживання і перебування громадян. Ми започаткували таку роботу 5 квітня, коли було ухвалено урядову постанову про Порядок надання цих послуг. До того, як відомо, громадян реєстрували підрозділи Державної міграційної служби України.
Тобто, ми почали роботу «з коліс». Сиділи вдень і вночі, відпрацьовували механізми, покроковий підказник, нормативну базу. Це тривало 5 днів, нам додали 11 кадрових одиниць. На щастя, на відміну від Херсонської, Черкаської, Одеської та інших областей у нас не було явних провалів та ексцесів.
Однак відчутно зросло навантаження. У квітні до нас стосовно реєстрації місця проживання звернулося 1246 заявників, у травні – 1427, у червні – 1786. І це, не рахуючи консультацій. Ясна річ, ми перебудовуємося і змогли без явних проблем для громадян цю послугу надати. Чому? Та тому, що одними з перших в Україні запровадили електронну систему при організації прийому громадян адміністраторами, котрі безпосередньо працюють із ними. У нас одна з найкращих в Україні автоматизація процесу, що працює на базі серверної системи Аскод. Все робиться в електронному вигляді: заповнюється карточка, архівується. Менше паперової роботи.
– Чому збільшився потік людей? Чим реєстрація в очолюваному вами управлінні відрізняється від тієї, що була у міграційників? Чи спростилася процедура оформлення документів?
– Причини зростання потоку відвідувачів – міграція із Сходу України, призначення субсидій. Проте, аналізуючи ситуацію, я можу припустити, що в міграційників заявникам було важко отримати послугу день в день через ускладнену, непрозору і незрозумілу процедуру. У нас все просто і відкрито: електронна черга, попередній запис, відвідувачів викликають.
Клопоту вистачає. Аби підтримувати актуалізацію картотеки, що є у Державної міграційної служби, ми передаємо в електронному і паперовому вигляді списки тих, кого реєструємо. Ми ще й виписуємо довідку для тих, хто вперше одержує паспорт, наразі пластиковий. Інформація, записана на його чіпі, для нас недоступна, так само, як і база даних міграційників. Тому є незручності для людини, яка вперше реєструється у нас, а потім знову звертається до міграційної служби, аби записати ці дані на документ. Ймовірно, це пов’язано з тим, що обладнання для видачі ID-паспортів, як внутрішніх, так і закордонних, однакове. За оформлення подібного документа міграційна служба отримує гарні гроші і не хоче поступатися цією послугою на користь органів місцевого самоврядування.
– Чи стали доступнішими для чернігівців інші адміністративні послуги?
– Наразі ми надаємо 187 таких послуг. Особливо болісним для підприємців було припинення представництва в нашому центрі Державної санепідемслужби, яка зазнала реформування. Дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферу, наприклад, вони можуть отримати лише після висновку санстанції. Така сама ситуація і з поводженням з відходами. Нами були підготовлені листи на Мінекономрозвитку та Державну регуляторну службу з метою виправлення такої ситуації.
Самі адміністративні послуги у нас стали набагато доступнішими, ніж до цього. Мабуть, ми – єдині в Україні, хто настільки прискіпливо контролює терміни надання, їхню якість та підстави відмови. Тому жодна інформаційно-технологічна картка не приймається до виконання без перевірки на відповідність чинному законодавству. В деяких випадках ми, на відміну від колег з інших регіонів, домоглися від надавачів послуг не вимагати від заявників збирати зайві, не передбачені законом, документи.
Наприклад, щодо надання майнових прав і обтяжень ми одними з перших в Україні в порядку експерименту запровадили поділ процедури на фронт- і бек-офіси. Тобто всі заявники безкоштовно отримують консультацію і здають необхідний пакет документів до фронт-офісу. Співробітники бек-офісу автоматично, не спілкуючись із заявником, розглядають справу. Такий порядок пізніше закріпили в законі.
– Чи зачепив ваше управління перехід на систему електронного урядування і як саме?
– Ми розпочали рух у цьому напрямі ще 2012 року. Впровадження серверної програми Аскод забезпечило механізацію надання адміністративних послуг. Всередині управління введено електронний документообіг. Розроблено портал адміністративних послуг міста Чернігова. Наш центр працює в статусі регіонального: близько 25 відсотків звернень надходять від мешканців області. Є технічна можливість в режимі онлайн ставати в чергу, переглядати своє місце в ній, надсилати на електронну адресу сповіщення про готовність документів та СМС-повідомлень. Аби убезпечитися від ділків, перекупників черги, запроваджуємо верифікацію (розпізнання) особи.
Крім того, ми отримали 63 ліцензії на віддалені робочі місця, які можна встановити і передавати документи в електронному вигляді. У нас є вже технічна можливість в режимі онлайн надавати деякі (так звані швидкі послуги – оформлення витягів, виписок). Сподіваємося, невдовзі це буде передбачено законодавством.
Механізація дозволила пришвидшити обслуговування заявників. Найдовше, понад двох годин, громадяни затримуються у реєстраторів з держгеокадастру (стосовно реєстрації земельних ділянок). І то через специфіку та постійні реорганізації цієї структури. З реєстрацією місця проживання справляємося день в день. Черг, у яких люди б стояли годинами, приходили наступного дня, давно не пам’ятаю, це рідкість!

   22-10-2016, 10:29   Просмотров: 50    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.