онлайн казино Украины

На Чернігівщині потенційні кандидати використовують сайти державних установ

На Чернігівщині потенційні кандидати використовують сайти державних установТак, інформаційні повідомлення про діяльність та перманентні вітання від народного депутата Ігоря Рибакова, голови депутатської групи «Реформи заради майбутнього», розміщені на веб-сайтах Городнянської, Коропської, Корюківської, Щорської, Новгород-Сіверської, Семенівської, Сосницької райдержадміністрацій. Вказані райони формують виборчий округ №207. Слід відмітити, що, крім Ігоря Рибакова, на згаданих сайтах відсутні інформаційні повідомлення про діяльність інших народних обранців або потенційних кандидатів-мажоритарщиків по округу.Чернігівщина

Аналогічний формат інформаційної присутності депутата Київської міськради від партії Литвина Михайла Голиця помічений на сайтах Куликівської, Ічнянської, Менської, Бахмацької, Борзнянської та Талалаївської райдержадміністрацій, які входять до виборчого округу №208.

Анатолій Мирошниченко, депутат Чернігівської обласної ради від Партії регіонів, уже давно працює на території виборчого округу № 210. Тому не дивно, що він постійно фігурує в інформаційних повідомленнях на сайтах Прилуцької, Бобровицької та Козелецької райдержадміністрацій. До відома, на двох останніх сайтах автори матеріалу припустилися помилки, де потенційного депутата Анатолія Костянтиновича нарекли прізвищем діючого представника Президента України у ВРУ – Мірошниченко.

Сайт Ріпкинської райдержадміністрації (округ №206) регулярно публікує інформаційні повідомлення про діяльність Станіслава Прокопенко, першого заступника голови облдержадміністрації. Слід відмітити, що Станіслав Прокопенко вже місяць тому зробив офіційну заяву про свою наміри на балотування по мажоритарному округу № 206 від Партії регіонів.

Комунальні веб-сайти по своїй суті не є потужним інформаційним інструментом. Про це каже і їх відвідуваність (в середньому близько 300 осіб на місяць), і якість адміністрування. Користуючись певними привілеями окремі кандидати можуть розміщувати там власну рекламу. Ефективність останньої – досить суперечливе питання. Та все ж такі дії можна розглядати як політичний моветон.

Похожие публикации


Наверх