Українці шукають товари все частіше з домогою мобільних пристроїв

Українці шукають товари все частіше з домогою мобільних пристроївЗгідно з дослідженням компанії TNS Infratest, офлайн-покупки як і раніше домінують над покупками онлайн, але частка останніх продовжує зростати. Серед каналів онлайн-пошуку лідирує стаціонарний інтернет (88% користувачів). Більше того, українці все частіше використовують для онлайн-пошуку мобільні пристрої.

Повідомляється, що 23% користувачів перед покупкою товарів досліджуваних категорій шукає інформацію за допомогою своїх мобільних телефонів, смартфонів або планшетів. Найпопулярніші онлайн-покупки – товари з категорій одяг та аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони. Українці з кожним роком все частіше в режимі онлайн купують авіаквиткі та бронюють готелі.

Пошук інформації в Інтернеті є найпопулярнішим способом вивчення товару в усіх продуктових категоріях, а найвища частка онлайн-пошуку припадає на товари з категорії технології (89%), подорожі (85%) та автотовари (80%).шаблоны для dle 11.2

Добавлено: 14-07-2012, 11:32
0
0

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх