Експерти: На iPad чекає доля "аспірину"

Експерти: На iPad чекає доля "аспірину"На думку експертів-лінгвістів і фахівців з бренд-менеджменту, термін iPad поступово стає синонімом планшета. Вже сьогодні багато звичайних покупців просто не знають інших торгових марок для планшетів і часто при обговоренні подібних пристроїв називають їх iPad.

Бренд від Apple почав асоціюватися з цілою категорією продуктів, зазначають експерти.

Експерти втім зазначають, що "для Apple така ситуація не так вже й хороша, як може здатися на перший погляд. Одним з найбільших побоювань всіх корпорацій є ймовірність настільки широкого поширення і впізнавання торгової марки, що вона перестає асоціюватися з самою компанією або пристроєм".

У результаті бренд визнається загальним для всього класу продуктів і стає захищеним від судових претензій, навіть якщо його використовує якась невідома компанія.

В якості прикладів фахівці наводять бренди "аспірин" і "героїн", які колись належали фармацевтичному виробникові Bayer. Те ж саме стосується колишніх торгових марок "ескалатор", "термос" і "йо-йо". Компанії Xerox ледь вдалося відстояти права на власний бренд. Втім, споживачі все одно звикли називати будь копіювальний апарат "ксероксом", навіть не замислюючись, що це лише назва корпорації, яка першою випустила автоматичний копір.

В IT-індустрії можна згадати компанію Google, з назвою якої сьогодні у багатьох асоціюється інтернет-пошук.шаблоны для dle 11.2

Добавлено: 9-04-2012, 14:29
0
0

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх