Шановні майбутні депутати!

Шановні майбутні депутати!Звернення Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень щодо законодавчого забезпечення громадських ініціатив
Народним обранцям від Чернігівщини:
Аверченку С.М.
Атрошенку В.А.
Губару В.І.
Дубілю В.О.
Куровському І.І.
Рибакову І.О.
Рудьковському М.М.
Ляшку О.В.
Шановні майбутні депутати!
Вибори до Верховної Ради України завершились. За результатами волевиявлення, як чернігівців, так і жителів інших регіонів, саме Ви маєте честь представляти інтереси нашої громади у вищому законодавчому органі. Хочеться вірити, що разом з депутатським мандатом ви візьмете на себе всі ті зобов’язання, які декларували під час виборчої кампанії і матимете наснагу їх вирішити.
Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень як член всеукраїнської громадської коаліції «Мережа підтримки реформ» звертається до Вас з проханням приділити увагу тим громадським ініціативам, які є актуальними не тільки для чернігівської громади, але й для всієї України.
Перш за все, це підтримка у Верховній Раді України напрацьованих громадськими експертами з різних регіонів рекомендації до проекту Закону України «Про місцевий референдум», прийняття яких сприятиме розвитку громадянського суспільства у нашій державі.
Крім того, з метою зменшення рівня корупції та економічного дисбалансу у розвитку регіонів вважаємо за потрібне впровадження європейських принципів регулювання державної допомоги, які сформульовані на основі законодавства Європейського Союзу і спрямовані на підтримку розвитку підприємств з боку держави.
Принципи регулювання державної допомоги:
1) Державна допомога повинна бути спрямована на виконання чітко визначених завдань, проблем соціально-економічного розвитку, які обґрунтовано неможливо вирішити без одержання державної допомоги.
2) Заходи державної допомоги повинні бути належно розробленими для виконання поставлених перед нею завдань. Характеристики державної допомоги (обсяг, форма надання, механізм надання) повинні бути адекватними (пропорційними) проблемі, на вирішення якої вона спрямована.
3) Завдяки державній допомозі одержувач повинен розпочати або здійснити діяльність, яка була б неможливою без державної допомоги. Державна допомога діяльності, яку одержувач здійснюватиме в будь-якому разі та в такому самому обсязі як і без допомоги, не є прийнятною.
4) Державна допомога повинна бути спрямована на створення нових виробничих потужностей, нових робочих місць, технологій.
5) Державна допомога, як правило, не повинна компенсувати поточні витрати суб’єктів господарювання, особливо тих, що працюють збитково, перебувають у стадії банкрутства.
6) Результати (виробничі потужності, робочі місця тощо), досягнуті завдяки державній допомозі, повинні зберігати своє призначення упродовж наступних декількох років.
7) Державна допомога повинна бути спрямована на часткове відшкодування вартості проекту, що реалізовує її одержувач.
8) Позитивний вплив державної допомоги на досягнення цілей розвитку економіки повинен переважати чинний або очікуваний вплив негативного характеру на стан економічної конкуренції.
Імплементація вказаних принципів у вітчизняне законодавство допоможе закласти фундамент у формування дійсно ринкових і демократичних відносин держави та суб’єктів економічної діяльності.
З вірою у Ваші бажання та спроможність,
колектив Поліського фонду міжнародних та регіональних дослідженьшаблоны для dle 11.2

Добавлено: 10-12-2012, 11:10
0
0

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх