Категория: Зарубежные новости   Автор: vadimklose
Нову планету відкрили російські астрономиРосійські астрономи відкрили нову малу планету в головному поясі астероїдів, розташованому між орбітами Марса і Юпітера.

Розміри небесного тіла - від 1,5 до 2 кілометрів.

"Це відбулося 12 листопада. Астероїду присвоєно позначення 2012 VG82, він внесений у світову базу даних. Це небесне тіло, що знаходиться в Головному поясі астероїдів між Марсом і Юпітером", - повідомив у своєму блозі директор астрономічної обсерваторії Іркутського держуніверситету Сергій Язєв.

Співробітник Державного астрономічного інституту імені Штернберга МГУ (ГАІШ) Денис Денисенко пояснив, що об’єкт вдалося побачити тому, що зараз він перебуває у протистоянні з Землею, на найменшій відстані до нашої планети. Ця відстань складає трохи більше 110 мільйонів кілометрів.

До слова, міжнародна група учених CLASH за допомогою двох орбітальних телескопів Habbl і Spitzer виявила галактику, що претендує на рекорд за віддаленістю від Землі, її побачили за 13,3 мільярда світлових років від нашої планети.

Источник:  http://24tv.ua