Нова рекламна мережа не враховуватиме дії користувачів

Нова рекламна мережа не враховуватиме дії користувачівБританська медіакомпанія “The Economist Group” оголосила про запуск власної рекламної мережі під назвою “The Ideas People” стане першою платформою, яка здійснюватиме таргетинг за контеном акумульованих інтернет-сайтів, а не за cookies.

Це означає, що мережа не враховуватиме так званий поведінковий таргентинг.

Основним продуктом “The Economist Group” є група видань під маркою “The Economist”. Крім друкованої версії, вони виходять в інтернеті і на iPad. Мережа також буде поширювати рекламу у виданнях інших компаній — “New Statesmen”, “The Browser” і британського “Prospect Magazine”.

Очікується, що рекламна мережа охопить 44 мільйони унікальних користувачів по всьому світу, в тому числі 2,5 мільйона британських користувачів. У рекламодавців мережі буде можливість зорієнтувати свою рекламу на британську, європейську чи світову аудиторію.

Зараз велика частина рекламних мереж, які надають послуги таргетингу, засновують його на поведінці інтернет-користувача, тобто, обчислюючи, наприклад, сайти якої тематики він найчастіше відвідує.

“The Ideas People” не буде використовувати подібну інформацію, а буде здійснювати таргетинг, виходячи з тематики та змісту публікацій видань, включених в рекламну мережу. Як сказано на сайті “The Economist Group”, це допоможе залучити рекламодавцям "інтелектуально зацікавлену аудиторію".шаблоны для dle 11.2

Добавлено: 21-05-2012, 13:04
0
0

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх