Податківці на зв’язку

Податківці на зв’язкуЕфективним засобом доведення до платників податків інформації щодо діяльності органів ДПС та застосування податкового законодавства є проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія».

Повідомляє відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю податкової служби у Чернігівській області.

Цього разу на запитання платників податків відповідала завідувач сектору забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян ДПС в області Олена Михайлик. Пропонуємо відповіді на запитання, з якими найчастіше звертаються громадяни.

- Які обов’язкові реквізити повинен містити інформаційний запит?

Письмовий запит на інформацію подається у довільній формі, при цьому повинен містити:

-прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);

-загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

-підпис і дату за умови подання письмового запиту.

- У які терміни розглядаються звернення громадян та запити на публічну інформацію?

Статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» визначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Відповідно до Закону «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

- У яких випадках звернення не розглядаються?

Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Також не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
- Чи проводяться особисті прийоми громадян керівниками органів ДПС?

З початку року керівництвом податкових органів області проведено 233 особистих прийоми громадян. Записатися на особистий прийом до посадових осіб ДПС у Чернігівській області можна за тел.652-300. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години відповідно до затверджених графіків.шаблоны для dle 11.2

Добавлено: 25-09-2012, 11:03
0
0

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх