Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Основные новости Чернигова   Автор: vadimklose   
Натхнення професіонала Джангірова приходить разом з авансом?Слухачі чернігівського Клубу молодого політолога мали нагоду отримати безкоштовний майстер-клас від знавця політичного піару Дмитра Джангірова.

Свою зустріч з молоддю цинік від політики, прихильник теорії «ефективної сокири» і екс-ведучий «5-хвилинок ненависті» на каналі «1+1» почав з віддаленої теми, а саме з того, що одружені чоловіки в Україні живуть менше...

При цьому маестро зазначив, що йому в цьому пощастило, позаяк свого часу побрався зі східною дівчиною.

Такий початок майстер-класу ніс у собі натяк на тему дідуся Фрейда у політиці, ПРОТЕ він мав інше продовження.

Дмитро Джангіров ставив присутнім задачки, які є дуже простими для вихованців дитячого садочка. Але для дорослих «молодих політиків» із замиленим оком ці задачки виявилися не такими вже й простими. Ну як доросла людина можа здогадатися, що автобус на картинці рухається вліво тільки тому, що Джангіров не намалював у ньому двері? І це був не просто малюночок автобуса, а своєрідна підводка до стандартних забобонів і міфів, які має людина у зрілому віці.

Ведучий майстер-класу пройшовся по базових цінностях, що пропонують своїм виборцям основні політичні гравці. Кличко – «гордість країни», проте його «посили» виборцю несуть певну тавтологію. Королевська – типове рекламне обличчя, яка може рекламувати що завгодно. Реклама комуністів хороша, пропонує черговий поділ благ, але є наскрізь брехливою. І обурюватися цьому безсенсово.

– Комуністам не вдалося задовольнити ваші базові цінності? Ну і що? Заради цього міняти лідера і витрачати додаткові кошти вони не стануть, - запевнив Дмитро Джангіров.

А от ВО «Свобода» пропонує виборцю гідність. При цьому соціальний піар цій політичній силі не дуже вдається.

Свободівець одразу ж попросив у майстра поради, щоб поправитися у соціальному питанні, але отримав лаконічну відповідь:

– Професіонал - це той, у кого натхнення приходить разом з авансом.

Піар по Джангірову - це порівняння з еталоном, коли сам об'єкт піару змінити не можна. А от "еталон" для порівняння можна підібрати. У різних політичних сил він різний. У Партії Регіонів він підбирається на протиставленні за принципом «аби не було війни».

Розповідаючи про інформаційні війни, пан Дмитро нагадав анекдот про те, як вовк з лисицею розводився:

– Ця руда повія мені порося народила, - аргументував свої наміри у суді вовк.

– По-перше, не руда, а червона. По друге, не повія, а громадський діяч. І, по-третє, кого я маю народити, якщо він щодня нажирається як свиня? – відповіла лисиця, не спростувавши по суті жодного аргументу, але вийшовши з бійки переможцем.

На думку Джангірова, типовою помилкою кандидатів і політичних сил на виборах у інформаційних війнах є недостатня увага до складової «Ми про себе», або ж це виконується дуже не талановито.

І взагалі, електорат на його думку – це такий собі «одноразовий народ», який голосує за свого, але за те, що йому насправді невигідно.

– Аграрні і депресивні регіони голосували за помаранчевих, які ї тягнули в Євросоюз і СОТ. Промислові міста голосували за регіоналів, які зрізали обладнання підприємств і здавали його на метал, - сказав Джангіров.

Молоді політологи торкнулися теми вічної "гречки". Як зауважив Джангіров, важлива не сама гречка, бо кожна роздача продуктових пайків є актом соціального приниження. Важливо те, ЯК все виконано і що саме роздають. «Гречка» насправді є лише маркером стосунків. А в ролі «гречки» може виступати що завгодно, особливо на селі. Це може бути не лише отрута для колорадського жука, але й ліки.

А от фальсифікації на виборах відбуваються не тоді і не там, де їх очікують. Правда, коли публіка попросила уточнити де саме, Джангіров з’їхав на тему Ізраїлю і США.

На прикладі цих країн ведучий тренінгу довів, що політичні сили можуть повністю мінятися своїми електоратами. Наприклад, наприкінці 19-го століття ніхто не міг собі уявити, що афроамериканці голосуватимуть за демократів, а республіканці стануть партією білих. Але таке трапляється.

– Можете собі уявити, що Західна Україна голосує за комуністів? – поставив запитання з натяком на риторичне Дмитро Джангіров наприкінці зустрічі.

Источник:  http://svoboda.fm/

   3-08-2012, 11:44   Просмотров: 740    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.