Чернігівці скаржаться більше на ЖКГ

Чернігівці скаржаться більше на ЖКГСергій Кухаренко, начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради звітував сьогодні на розширеній міській нараді про хід виконання Закону України "Про звернення громадян" у відділах та управліннях міської ради, районних у місті радах, комунальних підприємствах Чернігівської міської ради.

Повідомляє відділ зв’язків з громадськістю міської ради.

За його словами, міська рада, її виконавчі органи проводять системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного та якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.


За І півріччя 2012 року керівництвом міської ради на особистому прийомі прийнято 194 громадянина, з них: міським головою - 59; заступниками міського голови – 135.

Всі звернення контролюються у стислі терміни, але, через обмеженість фінансування, не всі питання можливо вирішити одразу, особливо ті, що стосуються виконання капітального та поточного ремонту житла у повному об'ємі.

За звітний період до міської ради надійшло 3390 письмових звернень громадян включаючи звернення, які надійшли поштою, через уповноважену особу, через органи влади вищого рівня, та від інших органів, установ та організацій, що на 67 більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Переважна більшість питань у них стосується житлово-комунального господарства, проведення капітального ремонту покрівель, квартир, заміни сантехнічного обладнання та газових приладів, знесення аварійних дерев, ремонту доріг, приватизації, оренди земельних ділянок та отримання державних актів на них.шаблоны для dle 11.2

Добавлено: 2-08-2012, 12:20
0
0

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх