Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Основные новости Чернигова   Автор: vadimklose   
Нового тролейбуса Чернігову годі і чекати?Комунальне підприємство міської ради „Чернігівське тролейбусне управління" на сьогоднішній день залишається найбільшим соціальним перевізником м. Чернігова. Відповідно до чинного законодавства України право пільгового проїзду мають 26 категорій громадян. У місті Чернігові - це більше 73 тисяч людей.

Сьогодні підприємство обслуговує 9 тролейбусних і 2 автобусних маршрути, на яких щодня працює 70 тролейбусів і 17 автобусів.

На початок 2012 року кількість рухомого складу тролейбусів на підприємстві становила 113 одиниць, при цьому за 5 останніх років кількість тролейбусів скоротилася на 27 одиниць. За ці роки вдалося придбати лише 11 тролейбусів і списати через повне зношення 38 одиниць. Аналогічна картина спостерігається практично на всіх підприємствах електротранспорту України, загальне скорочення парку тролейбусів у країні за ці роки склало 680 одиниць або 18%.

На жаль, починаючи з 2009 року, повністю припинене фінансування Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007 - 2015 роки. І, як наслідок, за ці роки, у рамках цієї програми не було закуплено жодного тролейбуса. Фінансування заміни контактної мережі у рамках цієї програми взагалі не здійснювалося.

У 2011 році завдяки фінансуванню з бюджетів обласної державної адміністрації і Чернігівської міської ради закуплений перший тролейбус марки АСКМ-321, випущений Чернігівським автозаводом разом з білоруськими партнерами, що стало важливою подією для підприємства і для міста.

Середній вік тролейбусного парку на сьогодні становить 17,5 років при нормативному терміні - 10 років. У розрізі строків експлуатації на підприємстві значаться: понад 20 років - 66 тролейбусів; 15-20 років - 19 тролейбусів; 10-15 років - 1 тролейбус; до 10 років- 27 одиниць тролейбусів.

77 тролейбусів пройшли з початку експлуатації більше 1 млн. км при нормативі 720 тис.км.

Зважаючи на те, що парк тролейбусів на 80% зношений, на підприємстві проводяться капітальні ремонтні роботи рухомого складу. У 2011 році було відремонтовано 24 тролейбуси на суму 1109 тис. грн., з них капітальним ремонтом - 10 одиниць.

Потрібно сказати, що капітально-відбудовні ремонти кузовів тролейбусів, які проводилися на підприємстві у 2005 - 2008 роках, суттєво поліпшили технічний стан рухомого складу, що у свою чергу підвищило його експлуатаційні якості. Однак й на сьогодні капітального ремонту потребує більше 10 тролейбусів. У зв'язку з цим, на 2012 рік на підприємстві запланований збільшений обсяг капітальних ремонтів тролейбусів, що дозволить продовжити строки його експлуатації, хоча це й не вирішує проблему загального старіння парку.

Енергозабезпечення електротранспорту здійснюється тяговими підстанціями потужністю 28800 кВт, загальна довжина контактної мережі становить 104,6 км. У 2011 році рішенням міської ради КП «ЧТУ» виділені кошти у сумі 151,9 тис. грн. на ліквідацію аварійних ситуацій контактної мережі, що дозволило придбати 1,9 км контактного проводу. Крім цього, у ході реконструкції вул. Проектної, були замінено 12 залізобетонних опор і 870 метрів контактного проводу. Усе це дозволило ліквідувати найбільш аварійні ділянки контактної мережі, а також створити аварійний запас контактного проводу на підприємстві. Проте, як повідомив начальник управління ЧТУ, згідно з Актом державного технічного огляду контактної мережі на сьогоднішній день не відповідають вимогам Правил експлуатації трамвая й тролейбуса 9,6 км контактного проводу, а також 5 залізобетонних опор, для заміни яких потрібно 750 тис. грн.

Для забезпечення пасажироперевезення автотранспортом на балансі підприємства перебуває 23 пасажирських автобуси, з них: 18 - марки ПАЗ і 5 - марки «Еталон». Середній вік автопарку становить 6,2 років. У зв'язку з тим, що практично всі автобуси марки ПАЗ пройшли нормативний пробіг, підприємство самостійно проводить капітальні ремонти автобусів. У 2011 році було капітально відремонтовано 11 двигунів на суму 86 тис. грн., а також 5 кузовів на суму 42 тис. грн. Цього року підприємство планує завершити роботи з капітального ремонту всіх автобусів марки ПАЗ до жовтня 2012 року.

Враховуючи складне фінансово-економічне становище, підприємство в останні роки змушено було проводити скорочення чисельності працівників неосновних професій. Так, скорочення чисельності у 2011 році стосовно 2010 року склало 91 людину або 12%, а до 2007 року - 322 людини або 32%.

При цьому на підприємстві є дефіцит кадрів водіїв тролейбуса, що не дозволяє збільшувати випуск тролейбусів на лінію. З метою розв'язання цієї проблеми наразі проводиться навчання 11 водіїв тролейбуса в обласному навчальному комбінаті за рахунок коштів фонду зайнятості.

Основними показниками роботи підприємства є кількість перевезених пасажирів, а також виконана транспортна робота.

У 2011 році загальна кількість перевезених пасажирів електротранспортом знизилась у порівнянні з 2010 роком на 11,5% і склала 34,6 млн. Чоловік, при цьому кількість платних пасажирів зменшилася на 9,6%.
Основними причинами зниження пассажироперевезення є:

- старіння рухомого складу;
- зупинка великих підприємств;
- збільшення конкуренції на ринку перевезень;
- збільшення співвідношення пільгових перевезень до платних.

Також одним з факторів скорочення обсягів перевезень є скорочення обсягів транспортної роботи. Так у 2011 році кількість відпрацьованих годин на лінії скоротилася на 9% і склала 299 тис. маш.-годин. Загальний пробіг електротранспорту знизився на 7,3%, і склав 4,5 млн. км.

У 2011 році підприємство одержало доходи на загальну суму 35,8 млн. грн., ріст у порівнянні з 2010 роком склав 3574 тис. грн. або 11,1%. Доходи від основної діяльності склали 35184 тис. грн., ріст 3595 тис. грн. або 11,4%. Структура доходів: від реалізації талонів 13257 тис. грн. (37%); проїзних квитків - 1726 тис. грн. (5%); автобусні перевезення - 4150 тис. грн. (11%); субвенції - 16051 тис. грн (45%); інші доходи - 589 тис. грн (2%].

Підвищення доходів підприємства відбулося за рахунок збільшення суми компенсацій за перевезення пільгових категорій (на 3211 тис. грн), а також збільшення доходів від перевезень платних пасажирів (на 384 тис. грн). Доходи підприємства з перевезення пасажирів автотранспортом стабільно ростуть. Водночас, недофінансування з державного бюджету пільгових перевезень у 2011 році склало більше 10 млн. грн.

Враховуючи існуючі пасажиропотоки, а також технічний стан автобусного парку, у другому півріччі 2011 року були внесені зміни в автобусну маршрутну мережу, яку обслуговує КП «ЧТУ». Так, закриті нерентабельні 40-й і 41-й маршрути, на які щодня виходило від 2 до 4 автобусів і організований повноцінний автобусний маршрут №39 з кількістю автобусів на лінії 12 одиниць. Витрати підприємства в 2011 році зросли в порівнянні з минулим роком на 444 тис. грн або 1,2% і склали 36278 тис. грн.

Середня заробітна плата працівників у 2011 році зросла у порівнянні з 2010 роком на 15% і склала 1885 грн., при цьому продуктивність праці або власні доходи на одного працівника виросли на 15,3% і склали 27,4 тис. грн. у рік. Починаючи з 2009 року, на підприємстві ріст продуктивності праці перевищує ріст витрат на виплату заробітної плати, що дозволило стабілізувати економічну й фінансову ситуацію.

За результатами господарської діяльності КП «ЧТУ» за 2011 рік одержало збитки у сумі 1828 тис. грн., які є найменшими за останні шість років.

Що стосується такого показника як покриття витрат власними доходами, то всі ці роки він залишається значно вищим за середній по Україні й у 2011 році є одним з найбільших серед підприємств електротранспорту.

На сьогодні підприємство не має заборгованості по виплаті заробітної плати.

На підприємстві проводиться постійна робота з оптимізації витрат і підвищенню доходів, зокрема: скорочення чисельності працівників неосновного виробництва, з метою оптимізації руху рухливого складу постійно проводиться дослідження пасажиропотоків з наступним коректуванням графіків, проводиться робота зі скорочення виробничих і невиробничих витрат, реорганізація роботи служби ремонту й інші заходи.

У порівнянні з тролейбусними підприємствами інших областей України Чернігівське тролейбусне управління по кількості виконаної транспортної роботи перебуває на 6-му місці після таких міст, як Київ, Харків, Донецьк, Вінниця й Одеса. Стосовно фінансових показників ЧТУ має найменшу собівартість виконуваної транспортної роботи в Україні, а також найменшу суму витрат, що не покриваються власними доходами.

Источник:  http://svoboda.fm/economic/chernigov/217509.html

   25-06-2012, 12:10   Просмотров: 929    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.