Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Основные новости Чернигова   Автор: vadimklose   
У Чернігові водопостачання - за найвищим розрядом - столичні експертиНагадаємо, що в рамках дослідження у Чернігові було створено три фокус— групи, що складалися з житлових споживачів, громадського сектору та «контакторів» (підприємств, установ, комерційних та бюджетних організацій, що співпрацюють з водоканалом), інформує видання "Чернігівські відомості".

Учасники фокус— груп оцінювали якість послуг водоканалу та прозорість і підзвітність роботи у сфері водопостачання. Були також узяті поглиблені інтерв’ю з представниками і міської влади, і водопостачальників, і контакторів.

Більше двох місяців знадобилося представникам Світового банку в Україні та їх партнерам з Інституту місцевого розвитку, щоб з’ясувати, які проблеми водопостачання найбільше хвилюють людей. Восьмого травня з попереднім звітом, який в основному торкався Чернігова, ознайомились ті, хто приймав участь у лютневих опитуваннях.

Чернігів — перший серед кращих

Ще в лютому, по гарячих слідах опитування, «Відомості» висловили думку, що за більшістю питань, котрі були в опитуванні, рівень надання послуг з водопостачання, оцінка діяльності «Чернігівводоканалу», міської влади — на високому рівні. Це була суб’єктивна думка, але експерти Інституту місцевого розвитку вивчили 38 анкет, і їхні висновки тотожні. І, до речі, оцінки опитуваних чернігівців виявились вищими, ніж у представників громади інших міст, причому майже за всіма показниками якості й рівня сервісу.

Якщо шкала бальних оцінок передбачає найвищу оцінку «4», то в нашому місті практично вона є робочою. По чотирьох містах середня оцінка за смак — 2,5, у нас 3,5. Причому конкуренти Чернігова не з гірших, а про смак навряд чи хтось буде брехати.
В анкетах чернігівці, за незначним винятком, відзначали, що вживають сиру воду з під крана. І ще — обізнаність чернігівців про стан справ у системі водопостачання міста найкраща серед інших міст. Хоча у старих будинках у центрі міста є випадки наявності у воді іржі, висока аварійність старих труб тощо, але при цьому аварії швидко усуваються, система промивається, і все це робиться гласно, як тепер модно казати — прозоро.

Прозорість — не ціль, а засіб

Модератори обговорення Кадрія Сафіулліна та Альона Бабак дуже багато уваги приділили прозорості у водоканалізаційному господарстві. Навіть провели ще одне опитування щодо впливу на прозорість різних структур, у тому числі споживачів.

Дійсно, під час лютневих опитувань у декого з членів фокус— груп виникали сумніви щодо обґрунтованості норм споживання, величини тарифів, плати за повірку приладів обліку води тощо. Дехто вважав, що про діяльність водоканалу недостатньо повідомляють газети, телебачення, погано працює інтернет— сайт підприємства. Але опитування в інших трьох містах показало, що у нас все ж таки рівень інформованості населення вищий.

Хоча і недоліки є. Як нам повідомили в КП «Чернігівводоканал», інтернет— сайт підприємства вже у травні запрацює у новому форматі й буде встановлено прямий зв’язок зі споживачами в режимі он— лайн. По інших напрямках споживачі отримують достатньо інформації через друковані й електронні ЗМІ. Підприємство взяло до уваги побажання щомісячно оприлюднювати дані про якість води. Наближається вирішення питання про оплату за повірку приладів обліку.

Нещодавно Валерій Саратов, голова Національної комісії, що здійснює регулювання сфери комунальних послуг, повідомив, що відповідний законопроект розроблений і незабаром буде скерований до Верховної Ради.

Але «безплатного сиру» чекати не треба. Необґрунтовані заяви і про завищені норми. Достатньо подивитися дані по регіонах України на порталі «Україна комунальна». Норми розроблені відповідно до затвердженої методики і приблизно однакові всюди, де є цілодобове холодне та гаряче водопостачання. А лічильники сприяють зменшенню споживання, і тут суперечності нема.
Тільки, на жаль, існуючі марки лічильників не обліковують від 20 до 50% спожитої води.

Однак споживачі мають право мати свою точку зору, а надавач послуг повинен її спростовувати. Цей діалог і є прозорість, але іноді заради прозорості створюється проблема, а цього не має бути.

Источник:  http://svoboda.fm/economic/chernigov/216874.html

   24-05-2012, 09:51   Просмотров: 799    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.