Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Основные новости Чернигова   Автор: Joker   
Транспортна реформа у Чернігові перетвориться на переділ ринку перевезень?Цей матеріал готувався перед попереднім засіданням Чернігівського міськвиконкому, який відбувся 1 вересня. На нього вносився проект рішення «Про затвердження мережі міських автобусних маршрутів загального користування».
Простою мовою – про «нову» транспортну мережу. Однак за день до засідання проект таємничо зник із сайту міськради.
Як пояснили потім – через те, що заступник міського голови Олександр Кириченко не погодив такі різкі рухи із Владиславом Атрошенком. В управлінні транспорту сказали, що причина в нерозумінні того, що робити із дачними маршрутами.
Сьогодні на сайті міськради з’явився «оновлений» проект рішення і від попереднього він відрізняється хіба відсутністю у переліку «дачних» маршрутів. Зокрема, 1 та 36. Загалом, концепція «нової транспортної мережі» у запропонованому варіанті більше нагадує зміну табличок та скорочення деяких маршрутів(ліквідація 3 маршрутів(28,34 і 38) та об’єднання 4х(26 та 32 і 25 та 31) - ред.)
Запропонований проект депутат Деснянської районної ради Тетяна Романова характеризує так: «У теорії він позитивний. Але на практиці може виявитися зрадою».
Сумніви щодо доцільності проведення такої реформи у неї викликає той факт, що в проекті рішення пропонується просто розірвати договори й провести новий конкурс із перевізниками до 20 грудня 2016 року.
Під дію рішення виконкому у разі його ухвалення потрапить і «зразковий» 27 маршрут, за нормальні умови перевезень на якому декілька місяців билися активісти.
«Я думаю, багато речей можна було прописати у проекті рішення виконкому: наприклад, стосовно автобусів середньої місткості на певних маршрутах(пропонувалося, що такі автобуси будуть їздити на центральних вулицях – ред..). І ми пропонували план написати, якого б ми притримувалися при ухваленні нової транспортної мережі. У Бельського, наскільки я знаю, цей план є» - розповідає Романова.
«Те ж саме стосується єдиної уніформи для всіх маршрутників, або ж графіку руху. Поки що з проекту рішення виконкому випливає лише те, що договори будуть розірвані. Чому всі ці речі не прописані в додатку до рішення виконкому? Наприклад, коли пропонували змінювати нумерацію маршрутів, це рішення пропонувалося виносити на виконком, а такі важливі для здійснення транспортної реформи речі, виконком не буде ухвалювати. Але якщо були прописані жорсткі умови для конкурсу(стосовно технічного стану автобусів, графіку руху), тоді у нас був би шанс змінити транспортну систему» - каже Тетяна Романова.
На її думку, міська влада не хоче прописувати запропоновані активістами зміни через побоювання того, що це не буде виконано. Ухвалення нової транспортної мережі у тому вигляді, в якому є, може означати лише банальний переділ ринку чернігівських перевезень. Виграти у цій боротьбі найбільші шанси матимуть підприємства Сергія Вакуленка.
«Бо є національне законодавство, постанова КМУ 1081, де прописані умови проведення конкурсів. Найбільші шанси виграти конкурси будуть у великих перевізників, таких як «Пассервіс» Вакуленка. Якщо він захоче виграти маршрут у будь-якого іншого місцевого перевізника – він його виграє, у ФОПа тим більше» - пояснює Романова.
Вона додає: невеликі перевізники вже побоюються за свою долю, адже крупні гравці можуть легко витіснити їх з ринку. Головна ж ідея транспортної реформи, яка декларувалася першочергово – зробити так, аби почало заробляти Чернігівське тролейбусне управління, вже провалена.

   15-09-2016, 09:40   Просмотров: 58    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.