Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Основные новости Чернигова   Автор: Joker   
У Чернігові стартував проект, який має привабити туристів… жіночою красою«Краса врятує український туризм» – проект під такою назвою презентували в прес-центрі «Чиста політика». Ініціативу висунули народний депутат України Анна Романова та журнал «Вoom!».
Як розповіла перша, проект промоції міста (регіону) через поєднання жіночої та архітектурної краси стартував у Чернігові і буде всеукраїнським.
«Його мета – створення привабливого жіночого образу на тлі легендарних храмів, палаців, замків, садиб або природних ландшафтів – як найкращої промоції України в світі, а української жінки – як берегині та символу духовності, – наголосила Анна Романова. – Це може бути море, степ, Асканія-Нова, якийсь заповідник, де будуть цікаві жінки – видатні спортсменки, дизайнери, «зірки». І вони перевтіляться в легенду, що пов’язана з тим чи іншим містом, оживлять її. З одного боку, ми більше дізнаємося про історичну складову своїх пам’яток, з іншого боку, це викличе увагу».
За словами народного депутата, на пілотну фотосесію у Качанівці її запросили тому, що є популярною у Facebook і має багато друзів-потенційних інвесторів та (або) туристів.
«Ми експериментували, адже коли ти просто фотографуєшся на тлі палацу і викладаєш світлини до соцмережі, це одне, але зовсім інше, коли сам занурюєшся у легенду, – зізналася вона. – А Качанівка була центром аристократичного, світського життя 19 сторіччя, там був один з найбільших ландшафтних парків Східної Європи, там творили свої найкращі твори Шевченко, Рєпін, Глібов. Про це не всі знають, тому після початку проекту зацікавленість до Качанівки значно зросла і багато моїх знайомих вже спланували туди свої візити. Якщо ж ми мультиплікуємо цей проект на всю Україну, залучимо відомі ЗМІ регіону та загальнонаціональні, то українці почнуть подорожувати Україною, якщо ж долучимо й іноземну пресу, це викличе величезний інтерес».
Проект уособлюватимуть, як зазначили його учасники, 12 видатних цікавих жінок, 12 унікальних місцин (храми, палаци, замки, музеї, садиби, природні ландшафти), 12 тематичних легенд, 12 фотосесій на історичних локаціях, 12 відеороліків, 12 публікацій фотосесій та легендарних фотоісторій.
Очікується, що до нього долучаться й інші місцеві ЗМІ.
«Я хочу, аби це була спільна справа, – заявила головний редактор журналу«Вoom!» Юліана Шалєтіна. – Наразі команда вийшла такою, якою я її хотіла бачити, Всі, від фотографа до партнерів по одягу, зачіскам, стилю та макіяжу – це люди, що вболівають за розвиток туризму у Чернігові».

   6-09-2016, 10:41   Просмотров: 76    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.