онлайн казино Украины

У Чернігові стартував проект, який має привабити туристів… жіночою красою

У Чернігові стартував проект, який має привабити туристів… жіночою красою«Краса врятує український туризм» – проект під такою назвою презентували в прес-центрі «Чиста політика». Ініціативу висунули народний депутат України Анна Романова та журнал «Вoom!».
Як розповіла перша, проект промоції міста (регіону) через поєднання жіночої та архітектурної краси стартував у Чернігові і буде всеукраїнським.
«Його мета – створення привабливого жіночого образу на тлі легендарних храмів, палаців, замків, садиб або природних ландшафтів – як найкращої промоції України в світі, а української жінки – як берегині та символу духовності, – наголосила Анна Романова. – Це може бути море, степ, Асканія-Нова, якийсь заповідник, де будуть цікаві жінки – видатні спортсменки, дизайнери, «зірки». І вони перевтіляться в легенду, що пов’язана з тим чи іншим містом, оживлять її. З одного боку, ми більше дізнаємося про історичну складову своїх пам’яток, з іншого боку, це викличе увагу».
За словами народного депутата, на пілотну фотосесію у Качанівці її запросили тому, що є популярною у Facebook і має багато друзів-потенційних інвесторів та (або) туристів.
«Ми експериментували, адже коли ти просто фотографуєшся на тлі палацу і викладаєш світлини до соцмережі, це одне, але зовсім інше, коли сам занурюєшся у легенду, – зізналася вона. – А Качанівка була центром аристократичного, світського життя 19 сторіччя, там був один з найбільших ландшафтних парків Східної Європи, там творили свої найкращі твори Шевченко, Рєпін, Глібов. Про це не всі знають, тому після початку проекту зацікавленість до Качанівки значно зросла і багато моїх знайомих вже спланували туди свої візити. Якщо ж ми мультиплікуємо цей проект на всю Україну, залучимо відомі ЗМІ регіону та загальнонаціональні, то українці почнуть подорожувати Україною, якщо ж долучимо й іноземну пресу, це викличе величезний інтерес».
Проект уособлюватимуть, як зазначили його учасники, 12 видатних цікавих жінок, 12 унікальних місцин (храми, палаци, замки, музеї, садиби, природні ландшафти), 12 тематичних легенд, 12 фотосесій на історичних локаціях, 12 відеороліків, 12 публікацій фотосесій та легендарних фотоісторій.
Очікується, що до нього долучаться й інші місцеві ЗМІ.
«Я хочу, аби це була спільна справа, – заявила головний редактор журналу«Вoom!» Юліана Шалєтіна. – Наразі команда вийшла такою, якою я її хотіла бачити, Всі, від фотографа до партнерів по одягу, зачіскам, стилю та макіяжу – це люди, що вболівають за розвиток туризму у Чернігові».

Добавлено: 6-09-2016, 10:41
0
0

Похожие публикации


Наверх