Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Основные новости Чернигова   Автор: Joker   
У Чернігові відкрили перший Центр для клієнтів газових компаній. І нагадали Кулічу про боргСьогодні, 1 липня, у центрі Чернігова (проспект Перемоги 108-а), урочисто відкрили перший в Україні Центр обслуговування клієнтів, оформленим за новими корпоративними стандартами бренду «Регіональної газової компанії».
Відтепер майже 135 тисяч побутових споживачів газу Чернігова і району зможуть в одному місці й отримати консультації, і здійснити необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж.
На відкритті були присутні голова облдержадміністрації Валерій Куліч, Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко, голова правління ПАТ «Облтеплокомуненерго» Віктор Геращенко та інші. Вони навіть встигли скористатися деякими послугами. Зокрема перевірити особовий рахунок. У керівника області виявилася чимала заборгованість, що виникла через несвоєчасне передання показань газового лічильника.
«З відкриттям центру ми зробимо дуже великий крок уперед, аби мешканці Чернігова та Чернігівського району отримували якісний сервіс і якісні послуги. Для цього тут є все. Дуже приємно, що компанія «Чернігівгаз» першою в Україні втілила в життя такий потужний проект», – зауважив голова ОДА.
«У Центрі мешканці міста отримають рівень сервісу, гідний європейської країни. Маю сподівання, що нам вдасться у майбутньому створити єдиний розрахунковий центр, де б люди могли одержати інформацію та сплатити за комунальні послуги в одному приміщенні», – сказав Владислав Атрошенко.
За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової (на фото – в червоних штанях), новий центр покладе початок переходу до якісно нових прозорих взаємовідносин споживачів газу з надавачами послуг з газопостачання чернігівського регіону.
«Це продовження випробувань для нашого персоналу і для чернігівців, в яких вже не вистачає того адреналіну, що був при штурмі газових абонентських служб, - наголосила вона. - З квітня працює подібний центр у Прилуках. До 1 вересня відкриємо такий самий у Ніжині, а до кінця року – у Корюківці. Такими діями ми все ж просуваємося до Європи, як і наша держава. Передбачено все – просторне приміщення (250 кв. м – площа операційної зали) у стилі мінімалізму, обслуговування клієнтів усіх газових компаній («Чернігівгаззбут» та «Чернігівгаз»). Тобто, ми максимально знімаємо негатив з людей, які йдуть сюди з наміром лаятися», – пояснила Алла Ярова.
Сьогодні, підкреслила вона, відкрито перший, пілотний проект мережі Центрів обслуговування клієнтів газових компаній. «І це є вельми визначною подією, як для газовиків так і для наших споживачів, а також черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Чернігівщини. В майбутньому ми плануємо відкрити подібні центри у кожному районі», – зазначила очільниця «Чернігівгазу».
Однією з новацій стало застосування автоматизованої електронної черги. Її програмне забезпечення дозволяє грамотно розподіляти клієнтські потоки, а електронні табло, розташовані в операційні залі, голосовим повідомленням інформують споживачів щодо наявності і номеру місця вільного фахівця.
Адміністратор зони ресепшн завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.
Зручне місцерозташування, сучасний дизайн, просторі і світлі приміщення, дивани і кулери з водою, дають відвідувачам центру можливість максимально комфортного отримання послуг. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Не забули і про для людей з обмеженими можливостями - при вході є спеціальний пандус.
В клієнтській частині працюють 18 менеджерів, переважна більшість з яких можуть надати консультацію з широкого кола питань, починаючи від укладання договорів на розподіл та постачання газу, видачі довідок і консультації по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, газових приладів, його ремонту.
Щодня до центру звертаються 300-400 споживачів, а пікові дні відвідуваність може досягати до 800 клієнтів.
Режим роботи Центру обслуговування клієнтів – з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, без перерви. Адреса центру: м. Чернігів, пр-т Перемоги, 108-а, 1 поверх (новобудова біля річки Стрижень).

   2-07-2016, 09:58   Просмотров: 111    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.