Чи не придбає Чернігів старі «рогаті» автобуси?

Чи не придбає Чернігів старі «рогаті» автобуси?Вкотре питання закупки тролейбусів для Чернігова у безпрецедентній кількості «аж» 10 штук обговорюється користувачами соцмереж.
Турбує жителів міста не лише можливість появи Lexus-а у того, хто буде закуповувати 10 тролейбусів (звичайні 10%), а й те, які саме це будуть тролейбуси.
«Переглядаючи технічне завдання (ТЗ) тендеру на закупівлю КП ЧТУ 10 нових машин, звернув увагу на деякі принципові моменти. Звичайно, можна вважати їх простим упущенням чи недоробкою. Проте мене не полишає відчуття, що ці «упущення» зроблені не випадково», – пише Микита Вікторов.
Йдеться, за його словами, про наступне.
Перше технічне завдання від 31 березня 2016 р. вказувало ширину кузова не більше 2500 мм. Під цю характеристику не проходив ЖОДЕН український виробник тролейбусів. Потім наші все ж схаменулись і виправили ТЗ, вказавши ширину кузова не більше 2600 мм (в українських кузов – 2550 мм).
Але навіть в зміненому ТЗ залишається ще більш цікавий момент.
В характеристиці товару вказують наступне: «Тролейбус міський пасажирський великої місткості з низьким рівнем підлоги (згідно Правил ЄЕК ООН № 107-01)». Ніби все добре – сучасний тролейбус з низькою підлогою.
Проте навіть людина без спеціальної освіти, переглянувши ТЗ інших закупівель тролейбусів в Україні, знайде цікаву закономірність.
В сумському тендері 2016 р. на закупівлю 9 тролейбусів знаходимо наступне: «Тролейбус пасажирський міський, великої місткості, двоосний з транзисторною системою управління тяговим двигуном та з низьким рівнем підлоги на 100% площі салону, призначеної для стоячих пасажирів (ДСТУ 4905:2008)».
Впадає в око посилання на різні нормативні документи та основним є те, що в сумському тендері вказано саме 100% низьку підлогу! В Чернігівському ж ТЗ вказується розмите поняття «низьким рівнем підлоги».
Принципова ж різниця в тому, що завдяки такому ТЗ в чернігівському тендері може взяти участь ТОВ «ДУОТРАНС» з «українським» тролейбусом «Дніпро-103». Ця модель має вирішальний недолік – підвищений рівень підлоги біля задніх дверей і під формулювання 100% низької підлоги не підходить.
«Співпадіння? Не думаю», – розмірковує Микита Вікторов.
Цей продавець на всіх тендерах пропонує одну з найменших цін, але замість «мерседесу» продає «ланос». Виробляє ж він ці тролейбуси наступним чином: прикручує табличку «Дніпро» на білоруський тролейбус МАЗ-103Т.
МАЗ-10ЗТ – це тролейбус в корпусі автобусу МАЗ-10З. Він, в свою чергу, є переробленим під білоруський задній міст автобусом МАЗ-101, який є ліцензованою копією автобусу Neoplan N 4016 розробки кінця 1980-х років. Модель за 25 років морально застаріла і не відповідає сучасним поняттям зручності.шаблоны для dle 11.2

Добавлено: 7-04-2016, 09:50
0
0

Похожие публикации


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наверх