Веб студия Паутинка Черниговский информационно развлекательный портал

РАЗДЕЛЫ



играть онлайн бесплатно


Украинская Сеть обмена трафиком

АВТОРИЗАЦИЯ

Имя пользователя:

Пароль:



Баннер

КАЛЕНДАРЬ НОВОСТЕЙ

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Популярные теги

Требуется для просмотраFlash Player 9 или выше.

  Категория: Авто-мото   Автор: vadimklose   
Чи потрібно прогрівати двигун узимку?Ми любимо свої машини та висловлюємо щире бажання піклуватися про них. Для цього взимку багато хто з нас прогріває двигун перед поїздкою, вважаючи, що так для нього краще. Чи дійсно це так?

Якщо вірити розробнику двигунів фірми Mercedes-Benz, Леопольду Мікуліку (Dr. Leopold Mikulic), сучасні мотори одразу ж після пуску легко переносять повний газ. Але ми рекомендуємо бути обачним: мотор та його внутрішні компоненти складаються з різних матеріалів, котрі по-різному прогріваються після пуску двигуна та відповідно по-різному розширюються.


Современные автомобили не нуждаются в прогреве двигателя даже зимой



Конструктивно так склалося, що поршень прогрівається в першу чергу. При цьому, чим більше ми тиснемо на газ, тим швидше він прогрівається. Його циліндри, що омиваються охолоджувальною рідиною, при цьому прогріваються відносно повільно. Це може призвести до того, що поршень не буде вміщуватися всередині циліндра і заклинить.

На нових автомобілях, привезених з-за океану, часто зустрічаються задир в циліндрах – це наслідок перегонів автомобілів у холодному стані на корабель, по кораблю та з корабля. Щоб не залило свічки, перегонники часто безжалісно витискають повний газ.

З педаллю газу потрібно обходитися акуратно

Друге слабке місце – прокладка головки блоку циліндрів. У більшості випадків головка блоку циліндрів виготовляється з алюмінію, вона прогрівається швидше, ніж блок двигуна з чавуну (на двигунах із блоком з чавуну цей фактор впливає мало). Між цими компонентами знаходиться прокладка головки блоку циліндрів, призначена компенсувати зміщення головки та блоку відносно один одного. При цьому ще додається тиск у камерах згоряння, котрий у сучасних двигунах може досягати 200 бар. Вже навіть за цією причиною рекомендується бути спокійнішим з педаллю газу на холодному двигуні.


Наступний важливий момент – мастило двигуна: холодне мастило є в'язким, насос тяжко продавлює його до місць змащування. Поки мастило надійде до останнього штовхача клапану у головці блоку циліндрів, може минути близько 10 секунд, весь цей час деякі елементи працюють насухо. Мастила з низькою в'язкістю 0-W-30 чи 0-W-40 працюють у цьому випадку краще, але за великого холоду їх в'язкість також обмежена. Окрім того, моторне мастило працює найбільш ефективно тільки після досягнення робочої температури – близько 80 градусів.
Подождав пару секунд после пуска двигателя, можно ехать, избегая высоких оборотов двигателя

Дайте двигуну попрацювати декілька секунд на холостому ході, а потім можна спокійно їхати

Проблема у тому, що водій ніяк не може взнати температуру мастила, а температура охолоджувальної рідини не є в цьому випадку показною. У той час як індикатор температури рідини показує деяку температуру, мастило може бути ще абсолютно холодним. Для прогрівання мастила до 80 градусів потрібно проїхати майже 20 км. На автомобілях з теплообмінником масло-вода (наприклад, сучасні дизельні двигуни з прямим впорскуванням) мастило прогрівається швидше, на старих автомобілях з великою кількістю мастила у піддоні (наприклад, Alfa, Porsche, старі дизельні двигуни) мастило взагалі рідко досягає робочої температури. При цьому абсолютно все одно, чи ввімкнена пічка у салоні чи ні – німецький журнал autobild.de провів експеримент і не зміг встановити яку-небудь різницю.

То як же все-таки заводити двигун у холодну погоду? Прогрівання на автомобілі, котрий стоїть, виключається – у цьому випадку зношування розподільного валу максимальне. Та й сам двигун прогрівається вкрай повільно – без навантаження він може до півгодини працювати, перш ніж стрілка індикатора температури почне змінювати своє положення. Autoexpert.in.ua рекомендує: заводимо двигун, чекаємо декілька секунд (за цей час можна пристібнути пасок безпеки) і можна їхати, уникаючи повного газування. Переключайтеся на наступну передачу раніше – на 2000 – 2500 об/хв.
Прогрев двигателя на холостом ходу приводит к усиленному износу компонентов (на рисунке показан износ распределителнього вала)

Ціль проста – даємо двигуну навантаження – так він прогрівається швидше, та уникаємо високих обертів, так як мастило ще не набуло оптимальної в'язкості.

У такому підході є ще й позитивний побічний ефект – так двигун прогрівається швидше, а це означає, що пічка в салоні почне працювати раніше і Вам не доведеться без кінця мерзнути.

Источник:  http://www.autoexpert.in.ua

   3-11-2012, 11:51   Просмотров: 1082    Комментариев:  0

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Каталог ссылок
Каталог ссылок
Предупреждение! Информация, расположенная на данном сервере, предназначена исключительно для частного использования в образовательных целях и не может быть загружена/перенесена на другой компьютер. Ни владелец сайта, ни хостинг-провайдер, ни любые другие физические или юридические лица не могут нести никакой отвественности за любое использование материалов данного сайта. Входя на сайт, Вы, как пользователь, тем самым подтверждаете полное и безоговорочное согласие со всеми условиями использования. Авторы проекта относятся особо негативно к нелегальному использованию информации, полученной на сайте.